Shoppingtråden Hund – del två

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag kom halsbandet! Vi har inte använt halsband på över 2,5 år. Ska det sitta såhär? :angel:

7EAB5612-6CDD-4405-8E27-399F943EE8F0_zpsirxvguwj.jpg

Och fått två av mina fyra tröjor från USA. Detta var den enda bilden där Lava inte tog upp större delen av bilden.. Ibland undrar man ju varför man köpte en raskatt som är nyfiken och översocial :rage:

A60D4677-562F-4E12-8A3F-11A9B18A7F6B_zpsx9ruefje.jpg

Idag kom halsbandet! Vi har inte använt halsband på över 2,5 år. Ska det sitta såhär? :angel:

7EAB5612-6CDD-4405-8E27-399F943EE8F0_zpsirxvguwj.jpg

Och fått två av mina fyra tröjor från USA. Detta var den enda bilden där Lava inte tog upp större delen av bilden.. Ibland undrar man ju varför man köpte en raskatt som är nyfiken och översocial :rage:

A60D4677-562F-4E12-8A3F-11A9B18A7F6B_zpsx9ruefje.jpg
Jag vill också shoppa tröja! Var har ni beställt? :)

Jupp. Brukar ha mönster i Allers, och har haft i en hel del brittiska och amerikanska sticktidningar. Annars säljer jag mest via nätet.
Du har inte funderat på att starta egen tidning med stickmönster till hundgrejer? :D jag tror att det kommer bli höstens trend med stockade toppluvor efter att @Blueberry postat bild på sina pinnar överallt :up:

(Skämt åsido - så himla häftigt jobb! Jag älskar att sticka men klarar bara så länge det håller sig till öh bara räta och aviga i samma färg typ. Så det är hur imponerande som helst med folk som kan göra beskrivningar!)

Du har inte funderat på att starta egen tidning med stickmönster till hundgrejer? :D jag tror att det kommer bli höstens trend med stockade toppluvor efter att @Blueberry postat bild på sina pinnar överallt :up:

(Skämt åsido - så himla häftigt jobb! Jag älskar att sticka men klarar bara så länge det håller sig till öh bara räta och aviga i samma färg typ. Så det är hur imponerande som helst med folk som kan göra beskrivningar!)

Jag har faktiskt inte stickat några hundsaker, har bara haft hund i ett år till sommaren, och han är Västgöte (obviously) så han är varm så det räcker. Men det kanske kommer, där kan man ju verkligen tala om nischmarknad!

Jag har faktiskt inte stickat några hundsaker, har bara haft hund i ett år till sommaren, och han är Västgöte (obviously) så han är varm så det räcker. Men det kanske kommer, där kan man ju verkligen tala om nischmarknad!
Men vovven behöver en toppluva! Det vet ju alla :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
805
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
926
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka