+1!Jag vill OCKSÅ jobba med djurgrejjor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
+1!Jag vill OCKSÅ jobba med djurgrejjor
Ibland funderar jag över hur en person som inte är insatt i hundvärlden skulle regera om de såg alla leksaker man har.. De måste ju nästan fundera över ens sexuella böjelserIdag shoppade vi lite Jag hittade två läderkoppel som passade in på mina krav. Rea, så de kostade bara 99kr/styck. Köpte även två lammöron och två leksaker till Ebrah. En del hundmat blev det också, men det fotograferade jag inte.
Haha, jag visade de nya leksakerna för min pappa. Hans första kommentar? "Är du säker på att det där verkligen är till hundar?"Ibland funderar jag över hur en person som inte är insatt i hundvärlden skulle regera om de såg alla leksaker man har.. De måste ju nästan fundera över ens sexuella böjelser
Ja, alltså jag har ngt som är väääldigt likt den gröna i en låda någonstans Och jag har ingen hundHaha, jag visade de nya leksakerna för min pappa. Hans första kommentar? "Är du säker på att det där verkligen är till hundar?"
Det är nättrosor och det är dildos och mycket annat skumtIbland funderar jag över hur en person som inte är insatt i hundvärlden skulle regera om de såg alla leksaker man har.. De måste ju nästan fundera över ens sexuella böjelser
Var hittade du dom?Jaaa, nya dojjor för under halva reapriset och som passar perfekt till mina bråkfötter gjorde min dag Dock goretex, så jag behöver fortfarande tunnare sommargympisar - men det får jag leta efter senare
XXL:s webbsidaVar hittade du dom?
Jag var där samma dag som de flyttade. Då hade de massa reflexartiklar från Boett inne, det tyckte jag var det största fyndet.Är det någon som varit på gekås sen de flyttade hundavdelningen? Sugen på att åka dit och bunkra..!
Jag var där samma dag som de flyttade. Då hade de massa reflexartiklar från Boett inne, det tyckte jag var det största fyndet.
Annars, men det vet du säkert, har de väldigt basic utbud och hade tex inga kuliga träningsgrejer som targethjälpmedel, lätta agilityhinder eller liknande.