Shoppingtråden Hund – del två

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag shoppade vi lite :) Jag hittade två läderkoppel som passade in på mina krav. Rea, så de kostade bara 99kr/styck. Köpte även två lammöron och två leksaker till Ebrah. En del hundmat blev det också, men det fotograferade jag inte.
12916832_629642933850757_2307155191291341026_o.jpg

Idag shoppade vi lite :) Jag hittade två läderkoppel som passade in på mina krav. Rea, så de kostade bara 99kr/styck. Köpte även två lammöron och två leksaker till Ebrah. En del hundmat blev det också, men det fotograferade jag inte.
12916832_629642933850757_2307155191291341026_o.jpg
Ibland funderar jag över hur en person som inte är insatt i hundvärlden skulle regera om de såg alla leksaker man har.. De måste ju nästan fundera över ens sexuella böjelser :D

Haha, jag visade de nya leksakerna för min pappa. Hans första kommentar? "Är du säker på att det där verkligen är till hundar?" :rofl:
Ja, alltså jag har ngt som är väääldigt likt den gröna i en låda någonstans :o Och jag har ingen hund :angel:

(Ja, tråden är farlig för jag blir OCKSÅ shoppingsugen. Men ja, det var ju det där med att ha hund. Å andra sidan har jag och sambon bestämt ingångsmarch till vårat brölopp idag och vi är inte ens förlovade så det där med att ta saker i rätt ordning är inte vår grej. Just ja, vi hade varit tillsammans i ett halvår när vi gick på vår första date också :rofl:)

Fast ett koppel kan man väl behöva ändå? Ifall man springer på en rymling liksom :o Är det en pyttehund så kan den ju låna kattens, men går den över 8-10kg så blir det värre :angel:

Min mor köpte faktiskt både halsband (i gråhundssize) och halsband för att kunna återlämna grannens hundar ett par gånger om året. Då borde väl jag också få :D

Är det någon som varit på gekås sen de flyttade hundavdelningen? Sugen på att åka dit och bunkra..! :angel:
Jag var där samma dag som de flyttade. Då hade de massa reflexartiklar från Boett inne, det tyckte jag var det största fyndet.
Annars, men det vet du säkert, har de väldigt basic utbud och hade tex inga kuliga träningsgrejer som targethjälpmedel, lätta agilityhinder eller liknande.

Jag var där samma dag som de flyttade. Då hade de massa reflexartiklar från Boett inne, det tyckte jag var det största fyndet.
Annars, men det vet du säkert, har de väldigt basic utbud och hade tex inga kuliga träningsgrejer som targethjälpmedel, lätta agilityhinder eller liknande.

Tack för svar! Jag brukar bunkra med tugg, det är oftast bra pris. Det är tråkigt att de inte har lite mer träningsgrejer, mycket slit o släng-skräp. Men avdelningen är inte mindre nu då?

Ingen rolig shopping direkt men igår blev det ett par regnbyxor. Och egentligen är det en stoooor sak för mig, jag är 42 år gammal och det här är mina första regnbyxor jag ägt sedan jag blev stor nog att bestämma själv vad jag ska klä på mig!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
805
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
925
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka