Shoppingtråden Hund – del två

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vid närmare inspektion är det en GIGANTISK skillnad! :mad: Ogillas starkt! Nu måste jag ju verkligen köpa ett nytt koppel :idea:
KgizFQu.jpg

Edit: Måste köpa en ny namnbricka också :angel:
26O9kQK.jpg

Jag smet in på Hööks idag för jag skulle köpa en till matskål till valpen. Ville ha en i keramik men de hade de inte =( Hittade dock en annan som nog blir bra.
Och de hade EN kvar av kampisen. Så nu är den min :D Hoppas den håller bara. Valpis fick också ett halsband..kunde inte låta bli. Ett i reflex m ludd!

Nån som sett en sån antiskvalpskål i rostfritt som är ganska stor? Uppfödaren hade en sån, himla smidigt, men de minns inte var de köpt den.. De flesta verkar ha någon slags "standardsize" och det är typ under en liter i den. Vill ha en stor!

Ja! Maltes nya sele är här!! Skitsnabb leverans av posten och perfekt snabbt köp av @russinbulle! Rekommenderar starkt, 11/10! :bow: Malte är snyggare i
gzhvSf5.jpg

Tyvärr hade jag ett matchande koppel, men det är en liiten liiten nyansskillnad va? Snälla? Det betyder att jag måste köpa nytt koppel också :angel::rofl:
Va, gick det så fort :confused::D Tjusigt blev det :)
Äh, jag är säkert färgblind men jag ser inte mycket skillnad på sele och koppel ;):p eller kanske.....hehe
Men jo förresten - du kan inte ha det kopplet. Det är ju en vit lapp på - den måste va svart om det ska fungera:)

Haklapp - det va en bra namn :D Men va roligt att dom kom så fort - hade inte väntat att dom skulle ha landat förrän imorgon :) Hoppas hon "växer" i den, annars får du skicka vidare till nästa person :p Färgen passar i alla fall:love:

Ja, tycker hon är jättefin i färgen!! Hon går lite som en cowboy i den.. får väl se vad som bänder till sig först - hunden eller haklappen :D

Nån som sett en sån antiskvalpskål i rostfritt som är ganska stor? Uppfödaren hade en sån, himla smidigt, men de minns inte var de köpt den.. De flesta verkar ha någon slags "standardsize" och det är typ under en liter i den. Vill ha en stor!

Såg att Börjes har en sån skål. På 1,8 liter tror jag att det var.

Eftersom jag inte har något liv googlade jag lite. ProPet har en som rymmer 1,8 liter, har dock ingen aning om sidan är bra att beställa från. Zoo. se har en som rymmer 1,2 liter.

Åh! Jag funderar också på att beställa dessa byxor! Fast de gröna. Du får rapportera hur dom är i storleken! Jag ska ha storlek 44 om man mäter min rumpa, men jag har så bredalår och vader att jag blir osäker..

Nu har ena paret byxor kommit (helsvarta, orange kommer om någon vecka). Tyvärr måste jag säga att de inte passar mig alls. Storleken (42) var rätt, men de skär in i grenen, ett problem jag har med många byxor. De är väldigt vida i benen, fladdrar på mig, jag tror helt ovetenskapligt att 44 borde räcka för dig. Mina åker tillbaka.

Någon som vet något om Pinewoods hundbyxor? Gillar att de skall vara vattentäta på knäna. Något annat märke som är vattentäta på knäna?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
805
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
923
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka