Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va, gick det så fort Tjusigt blev detJa! Maltes nya sele är här!! Skitsnabb leverans av posten och perfekt snabbt köp av @russinbulle! Rekommenderar starkt, 11/10! Malte är snyggare i
Tyvärr hade jag ett matchande koppel, men det är en liiten liiten nyansskillnad va? Snälla? Det betyder att jag måste köpa nytt koppel också
Ohhhhhh - nä det där går ju inte för sigVid närmare inspektion är det en GIGANTISK skillnad! Ogillas starkt! Nu måste jag ju verkligen köpa ett nytt koppel
Edit: Måste köpa en ny namnbricka också
Haklapp - det va en bra namn Men va roligt att dom kom så fort - hade inte väntat att dom skulle ha landat förrän imorgon Hoppas hon "växer" i den, annars får du skicka vidare till nästa person Färgen passar i alla fall
Vi fick också leverans från @russinbulle idag!
Tror dock att haklappen är lite för bred.. Men jag har förhoppningar om att den ska sätta sig lite i formen
Haklapp - det va en bra namn Men va roligt att dom kom så fort - hade inte väntat att dom skulle ha landat förrän imorgon Hoppas hon "växer" i den, annars får du skicka vidare till nästa person Färgen passar i alla fall
Nån som sett en sån antiskvalpskål i rostfritt som är ganska stor? Uppfödaren hade en sån, himla smidigt, men de minns inte var de köpt den.. De flesta verkar ha någon slags "standardsize" och det är typ under en liter i den. Vill ha en stor!
Tack för tips! Har helt glömt att Börjes har hundprylar!Såg att Börjes har en sån skål. På 1,8 liter tror jag att det var.
Typiskt, det var en sån med plastlock de hade. Vill ha hela skålen i rostfritt. Men tack ändåSåg att Börjes har en sån skål. På 1,8 liter tror jag att det var.
Nån som sett en sån antiskvalpskål i rostfritt som är ganska stor? Uppfödaren hade en sån, himla smidigt, men de minns inte var de köpt den.. De flesta verkar ha någon slags "standardsize" och det är typ under en liter i den. Vill ha en stor!
Håller på att köpa bur, burvagn och buröverdrag till utställningarna, men igår FICK vi en bur från hunddagiset som Mira gick på när hon var yngre och som bara stod där
Gigantisk!
Nu måste du ju köpa fler whippets!
Åh! Jag funderar också på att beställa dessa byxor! Fast de gröna. Du får rapportera hur dom är i storleken! Jag ska ha storlek 44 om man mäter min rumpa, men jag har så bredalår och vader att jag blir osäker..