Hmm.. Ja, det blev ju det! Åker och hämtar henne 5-7 april, så efter detSå det blev en till tik? När får man se nytillskottet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmm.. Ja, det blev ju det! Åker och hämtar henne 5-7 april, så efter detSå det blev en till tik? När får man se nytillskottet?
Hmm.. Ja, det blev ju det! Åker och hämtar henne 5-7 april, så efter det
Du verkar ha en så bra samboMin sambo vägrar Volvo. (Han är Britt....)
Jag älskar min volvo (din sambo har fel )Min sambo vägrar Volvo. (Han är Britt....)
Tycker din kompis verkar bra! Min karls enda kommentar när jag gnäller över min bil är "Köp en Volvo". Allt annat är mög, enligt honom. Och eftersom han är besiktningstekniker så har jag inte så mycket att sätta emot! Så jag har helt enkelt fått acceptera att Volvo är det enda rätta. Om man vill ha en bil som funkar och inte är plastig.. Och inte blåser av motorvägen i Skåne!Du verkar ha en så bra sambo
Jag har förövrigt blivit utsedd till den som ska hjälpa en vän med bilköp sedan. Hon vill gärna ha V70 och anser att min bilsmak är förskräcklig Det känns väldigt skumt att söka efter annonser på bilar som jag inte vill ha. Hon är nöjd bara bilen är bekväm och det går in minst en vuxen greyhound i den, och om den inte har för stark motor eller är "för häftig"
Tycker din kompis verkar bra! Min karls enda kommentar när jag gnäller över min bil är "Köp en Volvo". Allt annat är mög, enligt honom. Och eftersom han är besiktningstekniker så har jag inte så mycket att sätta emot! Så jag har helt enkelt fått acceptera att Volvo är det enda rätta. Om man vill ha en bil som funkar och inte är plastig.. Och inte blåser av motorvägen i Skåne!
(@Tonto, vad du än gör - köp INTE en Ford!! Eller en Renault heller för den delen.)
Alfa Romeo 156 lr 159 i kombivarianten kanske?Jag kommer köpa i princip vad som helst bara det inte är en Volvo (inte en Toyota heller för den delen) Då var min gamla Nissan Micra bättre. Fan att jag sålde den! (Fast min nuvarande Subaru är bättre. Bara... Tråkigare)
Inte sett någon sådan i rätt prisklass. Sett några icke-kombi, men de har inte verkat vara speciellt bra hundbilar ens med nedfällt baksäte...Alfa Romeo 156 lr 159 i kombivarianten kanske?
mvh Alfafantast
Hehe. Jag har sammanställt åsikter från besiktningsteknikern och min svåger som är bilmek på Opel-verkstad. Enligt som får jag inte köpa: Ford, Opel, allt som är franskt eller amerikanskt, ingen riskokare och inget italienskt.Jag kommer köpa i princip vad som helst bara det inte är en Volvo (inte en Toyota heller för den delen) Då var min gamla Nissan Micra bättre. Fan att jag sålde den! (Fast min nuvarande Subaru är bättre. Bara... Tråkigare)
Du tänker fel! Du kan ju köpa Audi, BMW eller VWHehe. Jag har sammanställt åsikter från besiktningsteknikern och min svåger som är bilmek på Opel-verkstad. Enligt som får jag inte köpa: Ford, Opel, allt som är franskt eller amerikanskt, ingen riskokare och inget italienskt.
Vilket lämnar Volvo, Audi, BMW, VW, Skoda och Seat typ. Min karl tycker dock inte Skoda eller Seat.. Såatteh.
Volvo.
Haha, jaa, men Volvo är smidigast att äga! Billiga reservdelar då det finns en miljon volvos och typ alla mekaniker kan meka med en volvo! Och sen är bagaget i volvon helt klart bäst för att få in en MIM XXL. (Som Alice uppenbarligen behöver! ) Och volvon är billigare att köpa!Du tänker fel! Du kan ju köpa Audi, BMW eller VW
Hade jag haft råd så skulle jag ha shoppat BMW.
Ah okej, jag har sett ett par stycken ute men det beror ju på din prisklass och så.Inte sett någon sådan i rätt prisklass. Sett några icke-kombi, men de har inte verkat vara speciellt bra hundbilar ens med nedfällt baksäte...
(@Tonto, vad du än gör - köp INTE en Ford!! Eller en Renault heller för den delen.)
Snicksnack. Jag älskade min Renault, bästa bilen ever, ångrar så att jag sålde den. Och Volvokillen som servade den (på Volvo, utbildad Volvo-meckare) sa att Renault var billigare att äga än en Volvo, väljer att lita på honom. Och jag fick in en MIM XXL (som btw är skramligaste skitburen ever)
Det har väl med modell/årsmodell att göra också, men för min del köper jag gärna en ny Renault. Billig, tyst, trevlig att köra. Och hundvänlig! Stör mig så på att nya bilar skär i bagageutrymmena så att man inte får in burar på ett bra sättMin Renault var inne på verkstan i snitt en gång i månaden under det året jag hade den. Sista veckan tappade jag avgasröret, bromsarna gick och sen rasade motorn. Det blev skroten för den bilen.. Men när den funkade var den himla trevlig! Forden har hittills funkat, men den är däremot hemsk att köra.
Inte i en V70Det har väl med modell/årsmodell att göra också, men för min del köper jag gärna en ny Renault. Billig, tyst, trevlig att köra. Och hundvänlig! Stör mig så på att nya bilar skär i bagageutrymmena så att man inte får in burar på ett bra sätt