Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Avundsjuk!!Jag ska till Gekås i morgon och till Engelsons på tisdag.
*infoga emoji på sedelbunt med vingar som flyger sin kos*
Trots mitt köpstopp har jag klickat hem en liten kampleksak nu, tack @GardenAngel Jag som skulle spara pengar!!
Det är sant Nu banne mig kommer Malte kampa bättre än Ammo! Watch out @WingatesMen den är ju fantastisk!! En leksak som båda Alice och Malte tycker är skoj måste vara världens bästa leksak!
Blir väl jobbigast för dig som ska kampa med båda samtidigt nuDet är sant Nu banne mig kommer Malte kampa bättre än Ammo! Watch out @Wingates
Jag försöker sälja bort lite grejer som jag inte behöver och har lyckats sälja en sele och det innebär ju att jag kan köpa en ny.... eller hur , så jag har beställt en sån här till lilltjejen :
Jag kampar med Malte och sen får Ammo kampa med Maltes svans?Blir väl jobbigast för dig som ska kampa med båda samtidigt nu
Egendesignat med hennes namn!Jag SKA skriva tenta. Men fick ju veta att jag inte fårtävla i sele, så måste köpa ett halsband Nu är ju frågan om man ska ha ett egendesignat eller ett hurtta pup?
Skickat PMÅh vad har du till salu? Skicka PM. Kanske något som mina skäggdamer kan behöva
Jag SKA skriva tenta. Men fick ju veta att jag inte fårtävla i sele, så måste köpa ett halsband Nu är ju frågan om man ska ha ett egendesignat eller ett hurtta pup?
Fyllt upp lagret med utställningsgodis och köpt lite nya leksaker fruktkorgen är från IKEA, hundarna älskade alla små frukter så nu ligger de i hela lägenheten
Jaa jag tänker att man BÖR ju ha ett tävling-set! Jag funderar på ett Sverige-set från popix. Bara för att visa att vi är SM-material liksom!Haha! Jag borde söka jobb, men ditt inlägg om sele/halsband fick mig att inse att jag ju måste ha ett halsband till Ebrah! Jag har visserligen ett svart björkis som fungerar, men... det vore ju kul med något finare på tävling! Funderar dock på att sy ett själv. Om det inte råkar dyka upp något fint till salu någonstans... Hm...
Man kan aldrig ha för många halsband!Haha! Jag borde söka jobb, men ditt inlägg om sele/halsband fick mig att inse att jag ju måste ha ett halsband till Ebrah! Jag har visserligen ett svart björkis som fungerar, men... det vore ju kul med något finare på tävling! Funderar dock på att sy ett själv. Om det inte råkar dyka upp något fint till salu någonstans... Hm...