Shoppingtråden Hund – del två

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag försöker sälja bort lite grejer som jag inte behöver och har lyckats sälja en sele och det innebär ju att jag kan köpa en ny.... eller hur :D:p, så jag har beställt en sån här till lilltjejen :D:
64070_pla_julius_k9_powergeschirr_gruen_6_56f8440dddf2b355d414473a.jpg

Vi sa väl att vissa kostnader inte räknas va?
Jag klappade mig själv precis på axeln för att jag varit duktig och inte köpt något till Alice på ett par dagar. Men så kom jag på att jag precis (för cirka en timme sen) löst tävlingslicens och anmält mig till en helgkurs om två helger.. :angel: Och väntar på en leverans på böcker som inte är betalda än..

Jag SKA skriva tenta. Men fick ju veta att jag inte fårtävla i sele, så måste köpa ett halsband :angel: Nu är ju frågan om man ska ha ett egendesignat eller ett hurtta pup?

Haha! Jag borde söka jobb, men ditt inlägg om sele/halsband fick mig att inse att jag ju måste ha ett halsband till Ebrah! Jag har visserligen ett svart björkis som fungerar, men... det vore ju kul med något finare på tävling! Funderar dock på att sy ett själv. Om det inte råkar dyka upp något fint till salu någonstans... Hm...

Haha! Jag borde söka jobb, men ditt inlägg om sele/halsband fick mig att inse att jag ju måste ha ett halsband till Ebrah! Jag har visserligen ett svart björkis som fungerar, men... det vore ju kul med något finare på tävling! Funderar dock på att sy ett själv. Om det inte råkar dyka upp något fint till salu någonstans... Hm...
Jaa jag tänker att man BÖR ju ha ett tävling-set! Jag funderar på ett Sverige-set från popix. Bara för att visa att vi är SM-material liksom! :angel:

Man kan aldrig ha för många halsband! :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, jag har läst igenom några trådar om hundar i bil. Men ingen har nämnt elbilarnas fantastiska möjligheter för hundägare, nämligen... 2
Svar
29
· Visningar
2 424
Senast: Stergo
·
Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 042
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 394
Senast: ufot
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 315
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025