Den ligger på det priset även på animail där jag köpte dom
Kostar 279 på dogmania
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den ligger på det priset även på animail där jag köpte dom
Fasen, jag överbetaladeKostar 279 på dogmania
Haha ja! Man måste hålla koll på dom olika sajterna! Finns många pengar att sparaFasen, jag överbetalade
Äh, jag behövde nog en hel del annat från animail, så det jämnade nog ut sig i slutänden ändåHaha ja! Man måste hålla koll på dom olika sajterna! Finns många pengar att spara
Allt bidrar ju ändå till den allmänna konkursenÄh, jag behövde nog en hel del annat från animail, så det jämnade nog ut sig i slutänden ändå
Exakt !Allt bidrar ju ändå till den allmänna konkursen
Ge mig mönstret nu!! Millas öron vlll ha en mössa!Två kränkta pinnar i toppluva:
Bra att komma ihåg i fortsättningen: Säg inte "du får välja färg själv", för då kanske personen väljer ljusblå.
Ge mig mönstret nu!! Millas öron vlll ha en mössa!
Ah! Men du, testa att maila dem och fråga om mått där. De gånger jag varit i kontakt med deras kundservice har de varit väldigt hjälpsamma.Men om jag inte missminner mig (orkar inte på in på hemsida via telefonen) så var det bara mått på stuss och benlängd..? För mig är det bentjockleken som är problemet!
Nej jag vill ha i samma garn som hennes tröja isf. Och det har jag ju hemma hos mig. Har varit ute efter det mönstret ett tag nu men har bara hittat ett på finska....Jag har inte mönster, tyvärr. Jag beställde av en kompis faster (eller nåt sånt) och kan förmedla kontakt om du vill köpa. De kostade en hundring styck
Jag leker lite med tanken på att sätta dragsele på Ebrah när hon växt till sig och sedan ge mig ut och jogga/powerwalka med henne. (jag har en gammal dragsele här som hennes mormor hade, men det känns som om den nog kommer vara för stor...)
Om jag ska ha en dragsele så vill jag självklart ha något snyggt Eftersom hon inte ska dra tungt utan bara hjälpa mig att hålla uppe farten lite så kanske det finns mer att välja på jämfört med om de ska dra tunga vikter?
Jag gillar hur zero dc faster ser ut och gillar att den finns i så många olika, roliga färger. Men samtidigt oroar jag mig för passformen där... som med allt annat... Vad har ni bukefalister för favoriter när det gäller dragselar?
Vad är det för märke?Titta! en lila, svalkande sele! En sådan kanske Ebrah vill ha när det blir varmare? Fast... hon kommer ju kunna smita ur den.. Kanske går att sätta på ett extra band runt magen...
Hurttas nya!Vad är det för märke?
Du hade ju kunnat sy en avtagbar maggjord som har en BGB-hake där den egentligen skulle sitta fast om det var en vanlig vinthundssele, sen är det bara att klicka fast den runt midjan på hunden och fästa spännet i koppelringen på valfri sele man vill göra rymningssäker. Vill du kan du samtidigt lägga till en extra koppelring "ovanför" BGB-haken, i samma ögla, så att kopplets hake inte störs av extragjordens hake som upptar selens egna koppelring.Titta! en lila, svalkande sele! En sådan kanske Ebrah vill ha när det blir varmare? Fast... hon kommer ju kunna smita ur den.. Kanske går att sätta på ett extra band runt magen...