Blueberry
Trådstartare
Att det är stretch åt alla håll.Vad betyder det att det är 4-vägsstretch på byxorna?
(Tillägg: En del tyg är ju bara stretchiga i en riktning (alltså åt två håll))
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att det är stretch åt alla håll.Vad betyder det att det är 4-vägsstretch på byxorna?
Att det är stretch åt alla håll.
Aah. Om man sätter sig på huk så åker dom inte ner så man visar röven? Är det så dom menar?
Bra, för jag hatar byxor som åker ner Och jag har min stjärtskåra så högt upp (typ mitt på ryggen) så i vanliga byxor blir det alltid myntinkast!!Haha, förhoppningsvis
Gissa är 47cm om jag mäter bakom frambenen,och då har jag inte mätt löstMina är längre och grövre Är det selarna du tänker på ?
Kan tänka mig att sele 40-45 passar en pinne - den som är 45-60 passar mer en fralla.
Det är bröstomfång som mäts. Jag personlige tycker dock dom är lite för breda mellan frambenen, men allt beror på hund.
Att det töjer sig både på längden och bredden.Vad betyder det att det är 4-vägsstretch på byxorna?
Tänker inte räkna!Jag tänker såhär Hur mycket har ni lagt ut på grejer till era hundar de senaste två åren? Jag har samma sele och koppel till Alice som när jag köpte henne i okt 2014! Så det är ju helt försvarbart att jag köper en ny sele nu!!
Jag tänker såhär Hur mycket har ni lagt ut på grejer till era hundar de senaste två åren? Jag har samma sele och koppel till Alice som när jag köpte henne i okt 2014! Så det är ju helt försvarbart att jag köper en ny sele nu!!
Du måste läsa måttet på dom kläder du är intresserad av för det kan skilja rätt mycket mellan olika modeller.Fan. Varför gick jag in och läste här.
Hur är byxorna från engelsson i storlek? Läste att de var lite stora innebär det att om jag i normalt fall har 38 så ska jag ta 36?
(dör snygghetsdöden på de cerisa och gröna byxorna. Precis våra färger.)
Var inne och köpte godis till Bettan idag. Såg att de fått in nya färger på hurttas grejer. Tror att vi behöver nytt halsband och koppel...
Fan. Varför gick jag in och läste här.
Hur är byxorna från engelsson i storlek? Läste att de var lite stora innebär det att om jag i normalt fall har 38 så ska jag ta 36?
Om inte @GardenAngel ska ha vill jag gärna köpaSliter det i köptarmen nu 220 spänn inklusive frakt ?