Shoppingtråden Hund – del två

Status
Stängd för vidare inlägg.
Slänger ut en snabb fråga - brukar det finnas något för hund på Eurohorse? Alltså mässan vid Gbg horse show...
Det brukar finnas någon monter som har hundgrejer, sen har typ Börjes med lite hundsaker och även granngården eller andra ställen som har både häst/hundsaker brukar typ sälja godis. Så, inte jättemycket men iband kan en hitta vettiga grejer.

Jag köpte ett asbra Bucastäcke till Svansson förra året för 100kr, men det var väldigt svårt att hitta något mer än så och det tog slut fort.

Alldeles för mycket och vissa saker retar mig. Köpte dom rosa varianterna av den sele du visade och ångrar mig bittert - står här med två nya selar till salu nu :banghead: Satt absolut inte bra på mina hundar och är alldeles för breda fram, så skulle jag använda dom så skulle dom få skav på insidan av frambenen :meh: och då är ändå valpen rätt bredbent fram :confused: Jag orkade inte skicka tillbaka, så nu ligger dom här och skräpar....:wtf:
,
Ooh, vad är det för storlek? ;)

,
Ooh, vad är det för storlek? ;)
40-45 och 45-60
Det är denna alltså
hurtta_outdoors_active_harness_cherry.jpg

30429039-origpic-33c5e9.jpg
Nej jag tycker att du skall ha denna! Passar perfekt till min orange spårlina. Och oranga gympadojor, Och oranga jacka. Jag tror jag syns rätt väl i skogen... Har dessutom precis beställt de här:
2203_helags_dam_orange-3.jpg

Någon som kan se ett mönster....?

Åh! Jag funderar också på att beställa dessa byxor! Fast de gröna. Du får rapportera hur dom är i storleken! Jag ska ha storlek 44 om man mäter min rumpa, men jag har så bredalår och vader att jag blir osäker..

Åh! Jag funderar också på att beställa dessa byxor! Fast de gröna. Du får rapportera hur dom är i storleken! Jag ska ha storlek 44 om man mäter min rumpa, men jag har så bredalår och vader att jag blir osäker..
Absolut. Fast de kommer inte förrän om ca 2 veckor. Min erfarenhet av deras övriga sortiment är att de är stora i storlekarna.

Hur stor skillnad är det på en pinne o dina hundar? @russinbulle
Mina är längre och grövre :) Är det selarna du tänker på ?
Kan tänka mig att sele 40-45 passar en pinne - den som är 45-60 passar mer en fralla.
Det är bröstomfång som mäts. Jag personlige tycker dock dom är lite för breda mellan frambenen, men allt beror på hund.

30429039-origpic-33c5e9.jpg
Nej jag tycker att du skall ha denna! Passar perfekt till min orange spårlina. Och oranga gympadojor, Och oranga jacka. Jag tror jag syns rätt väl i skogen... Har dessutom precis beställt de här:
2203_helags_dam_orange-3.jpg

Någon som kan se ett mönster....?
OMG! Har Engelsson fått in de nya färgerna på byxorna nu!?:nailbiting:

Förresten, gud vilken snabb leverans tuggmästaren har! Beställde en uppsjö av ben igår lunch och idag plingade det på dörren! Så nu har jag glada hundar! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
802
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
920
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka