Åh, det är min bukevänliga ickereklamiga version av Zoo+ (fast egentligen skriver man ju ut +-tecknet i bokstäver ). Vågar aldrig skriva ut företags (eller hemsidors) riktiga namn på bukeVad är Z+?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, det är min bukevänliga ickereklamiga version av Zoo+ (fast egentligen skriver man ju ut +-tecknet i bokstäver ). Vågar aldrig skriva ut företags (eller hemsidors) riktiga namn på bukeVad är Z+?
Beställer därifrån ungefär varannan månad, kommer alltid efter 1-1,5 vecka, men en gång fick jag det efter TRE dagar
Om du har tur kanske det kommer innan! Håller tummarna och längtar tills ditt lyxfällanavsnittÅÅÅH, jag vill ju ha mina grejer innan påsk! Beställde 18e.
Jaa jag har beställt fyra böcker idag Och väntar på att @Wingates ska svara ang om hon vill beställa grejer från idogs med mig (ELLER DU KANSKE ÄR SUGEN?! SÅ DELAR VI PÅ FRAKTEN!! )Om du har tur kanske det kommer innan! Håller tummarna och längtar tills ditt lyxfällanavsnitt
Åh, ja! Den nedre vill jag också ha! Och dessa fast i andra färger (bland andra):
Även denna vill jag ha, men den är i fel rosa nyansÅh, ja! Den nedre vill jag också ha! Och dessa fast i andra färger (bland andra):
Sorry för stora bilder!
Även denna vill jag ha, men den är i fel rosa nyans
Det ska vara chockrosa!Jaa, färgerna är lite tråkiga. Så jag kör mest vitt, svart och grått
NÄJ, jag är ginger! Kan inte ha kläder med röda toner. Det skäär sig!!Det ska vara chockrosa!
Färga detNÄJ, jag är ginger! Kan inte ha kläder med röda toner. Det skäär sig!!
Färga det
Nähä dåHaha nej! Klippte av mig ALLT hår i somras för att få tillbaka min egen hårfärg. Det tar en evighet för det att växa ut igen! Och min hårfärg är fab, så offrar rosa, orange och rött för det
Jag måste ha muggen!Åh, ja! Den nedre vill jag också ha! Och dessa fast i andra färger (bland andra):
Sorry för stora bilder!
Finns så många fantastiska muggar!!Jag måste ha muggen!
JAG HAR SETT OCH JAG VILL!Jaa jag har beställt fyra böcker idag Och väntar på att @Wingates ska svara ang om hon vill beställa grejer från idogs med mig (ELLER DU KANSKE ÄR SUGEN?! SÅ DELAR VI PÅ FRAKTEN!! )