Shoppingtråden Hund – del två

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej alla shopaholics ;)

Var hittar jag detta halsband? Någon som kanske vet vilken tillverkade det är?

image_zpsjcuryqrw.jpeg

Halsbandet har jag fått av en vän, men det lila kopplet som skymtar i bilden har jag köpt på en utställning. Då sålde de även koppel och halsband som det svarta där ovan.
Har sett de på flera olika utställningar, men minns inte vad försäljaren heter och inte kan man hitta någon slags märkning på varken koppel eller halsband.
Har kollat på både Eurogroom och Propets hemsidor då de har föräsljningsmonter på de flesta utställningar, men utan att få napp. Min uppfödare kollade nu på Malmöutställningen utan resultat :(
Hjälp! Vill ha ett halsband till...
Pet-Food som säljs på VetZoo har liknande, men inte exakt lika. Finns i fler färger och storlekar.
dressyrstryp-2x8TKo.jpg

Hej alla shopaholics ;)

image_zpsjcuryqrw.jpeg

Halsbandet har jag fått av en vän, men det lila kopplet som skymtar i bilden har jag köpt på en utställning. Då sålde de även koppel och halsband som det svarta där ovan.
Har sett de på flera olika utställningar, men minns inte vad försäljaren heter och inte kan man hitta någon slags märkning på varken koppel eller halsband.
Har kollat på både Eurogroom och Propets hemsidor då de har föräsljningsmonter på de flesta utställningar, men utan att få napp. Min uppfödare kollade nu på Malmöutställningen utan resultat :(
Alpinrepretriever.JPG

Är detta också fel? Hmm tror det, ditt ser nog tjockare ut va?

Sålde även halsband iaf.

Ja också fel.
Vet att det jag menar finns i blått också, förutom svart och lila. Det är ganska tjockt och mjukt och liksom slätt. Inte alls som andra koppel/halsband. Mest likt Paw of Sweden men ändå inte.
Att det ska vara så svårt! Hade ju underlättat om det funnits något slags märke på koppel eller halsband men det gör verkligen inte det.

Ja också fel.
Vet att det jag menar finns i blått också, förutom svart och lila. Det är ganska tjockt och mjukt och liksom slätt. Inte alls som andra koppel/halsband. Mest likt Paw of Sweden men ändå inte.
Att det ska vara så svårt! Hade ju underlättat om det funnits något slags märke på koppel eller halsband men det gör verkligen inte det.
Men typiskt! Avskyr när man inte hittar det man letar. Hoppas du hittar det tillslut!

Fått bekräftat att jag får nästan 17k tillbaka på skatten. Jag har gåshud, hässjar och andas oregelbundet. Vet inte om jag vågar släppa etfter för ha-begäret nu! Risken är att ni får se mig i Lyxfällan nästa säsong och har lägenheten full av hundmat, täcken, katträd och andra prylar.

Hej alla shopaholics ;)

image_zpsjcuryqrw.jpeg

Jäkla snygg färg på halsbandet i svart/rosa/grönt. Sådana koppel vill jag ha :D
Det som ser lite annorlunda ut med halsbandet är ju att det enbart är sytt - och alltså ingen krympslang eller plast över det sydda. Har inte sett någon som säljer dom tyvärr.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
802
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
920
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Härnösand

Hund, Katt, Andra Djur