Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Granngården hade extrapris på en del hundgodis just nu så jag klickade hem 5 förpackningar (3 varianter) åt hundarna nyss
Men det kom vi ju fram till är förbrukningsvara så det räknades inte va
Ja, det där jag lade upp bild på förut, ankfilé och kycklingfilé bla.Ooooh, är det extrapris på deras egna lyxgodis?
Oh... jag kanske ska råka gå förbi Granngården imorgon när jag ändå stannar i närheten för att handla mat till mig själv...Granngården hade extrapris på en del hundgodis just nu så jag klickade hem 5 förpackningar (3 varianter) åt hundarna nyss
Men det kom vi ju fram till är förbrukningsvara så det räknades inte va
Jag tror tyvärr bara det är halva priset om man köper i deras webshop.Oh... jag kanske ska råka gå förbi Granngården imorgon när jag ändå stannar i närheten för att handla mat till mig själv...
Äschdå!Jag tror tyvärr bara det är halva priset om man köper i deras webshop.
Sssshhh!Såg förresten att det är 15% rabatt på hela hööks hundsortiment nu. Synd att de inte har en typ av koppel som jag behöver...
Kenjan har koppel som är flätade och sedan sydda, dvs dubbelt. Har ett som är 5 meter långt själv, fantastisk kvalité, mjukt som smör i händerna redan från början utan att man behöver fetta in det det första man gör. Kanske lite i övre prisklassen men det är också koppel som håller hela hundens liv om man sköter dem, och inte låter hunden använda dem som tuggleksaker.Förresten, ni som har koll på det här med koppel
Jag söker: Läderkoppel. Rejäl pistolhake som är fastsydd, alltså inget(!) flätat koppel. Minst 1m långt med handtag. Gärna billigt.
Färg oviktigt, jag behöver bara något som håller när mina hundar är sjövilda på lure coursingen...
Tänker Kenjan som @iNHALE tipsar om.Förresten, ni som har koll på det här med koppel
Jag söker: Läderkoppel. Rejäl pistolhake som är fastsydd, alltså inget(!) flätat koppel. Minst 1m långt med handtag. Gärna billigt.
Färg oviktigt, jag behöver bara något som håller när mina hundar är sjövilda på lure coursingen...
Jag som behöver shoppa nya byxor fast jag har en 20% rabatt där. Eller så köper jag två byxor..Äschdå!
Såg förresten att det är 15% rabatt på hela hööks hundsortiment nu. Synd att de inte har en typ av koppel som jag behöver...
Kontakta Loboo så tillverkar dom nog exakt det du vill haFörresten, ni som har koll på det här med koppel
Åh, har fått veta var en bekant fått sitt suuuperfina täcke ifrån!! Är så sugen på att köpa ett, trots att det börjar bli vår. Och det verkar inte finnas hål för sele i ryggen, så skulle behöva få lov att börja med halsband för första gången på 2,5 år!
Men det är såååå fiiiiiint!! Kan även få brodyr på..!