Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Boston är ju inte stora, men heller inte så små som t ex chuíhuahua. Skulle tippa på stl 30 om jag får göra en gissning Samma rygglängd som min äldsta/minsta heeler - men hon är liten och kort. Längre än så har jag svårt att tro att en boston är.Är det någon som vet vilken täckes storlek en Boston har??
Men så kan du inte säga,då har hon ju samma storlek som Gissa som har ca 30 täcken och kan dela med sig av dom vi aldrig använtBoston är ju inte stora, men heller inte så små som t ex chuíhuahua. Skulle tippa på stl 30 om jag får göra en gissning Samma rygglängd som min äldsta/minsta heeler - men hon är liten och kort. Längre än så har jag svårt att tro att en boston är.
Hahaha, inga kvalificerade gissningar alltsåMen så kan du inte säga,då har hon ju samma storlek som Gissa som har ca 30 täcken och kan dela med sig av dom vi aldrig använt
Jag tänkte att jag kanske fick en anledning att häve köpstoppet
Var förbi granngården och köpte godis idag, inspirerad av tråden igår
Ska provas imorgon på kursen, men labben är inte kräsen direkt så det kommer nog slinka ner.
Den här labben äter allt - utom citronEh, finns det något en labbe INTE äter?!
I detta hushållet finns det en labbe som vägrar morötterEh, finns det något en labbe INTE äter?!
Köpt ett till utställningskoppel då det andra vi har är ett helstryp och jag gillar inte det riktigt, detta älskar jag såklart från samma säljare (uppfödaren som äger santos pappa) och samma nyans!
Får man skicka ett PM och fråga hur man får tag på ett sådant?
Är det någon som vet vilken täckes storlek en Boston har??
Herregud, gör inte detFår nog titta lite närmare på hur mycket pengar som egentligen går till spontanhandling till den där hunden
Fast om det räknas som förbrukningsvaror,då har jag fler av samma typ,täcken,halsband,filtar (speciellt dom som parar sig i skåpen) transport burar, Jag har massor som var nödvändiga och nu är förbrukadeKan vi inte komma överens om att mat, fodertunnor, apoteksgrejer, klicker, tugg, godis och kurser (och klösträd till katten) inte räknas som shopping? Det är ju nödvändigheter och förbrukningsvaror!
För om vi kan komma överens om det så har jag bara shoppat en pälssax idag!