Shoppingtråden Hund – del två

Status
Stängd för vidare inlägg.
Shoppade en hundförarväst idag, mycket nöjd, provade den på kvällens lydnadstävling. Har inte haft nån hundförarväst innan utan bara vanliga västar och jackor men denna var ju superpraktisk!

Och så blev det ett gäng torkade grisknorrar som är Legos favorit tuggisar. Och en flaska standards fiskolja

Är det någon som vet vilken täckes storlek en Boston har??
Boston är ju inte stora, men heller inte så små som t ex chuíhuahua. Skulle tippa på stl 30 om jag får göra en gissning :p Samma rygglängd som min äldsta/minsta heeler - men hon är liten och kort. Längre än så har jag svårt att tro att en boston är.

Boston är ju inte stora, men heller inte så små som t ex chuíhuahua. Skulle tippa på stl 30 om jag får göra en gissning :p Samma rygglängd som min äldsta/minsta heeler - men hon är liten och kort. Längre än så har jag svårt att tro att en boston är.
Men så kan du inte säga,då har hon ju samma storlek som Gissa som har ca 30 täcken och kan dela med sig av dom vi aldrig använt :o
Jag tänkte att jag kanske fick en anledning att häve köpstoppet :angel::idea:

Köpt ett till utställningskoppel då det andra vi har är ett helstryp och jag gillar inte det riktigt, detta älskar jag :love: såklart från samma säljare (uppfödaren som äger santos pappa) och samma nyans!
IMG_20160315_125011_zpsoskxnxz7.jpg

Köpt ett till utställningskoppel då det andra vi har är ett helstryp och jag gillar inte det riktigt, detta älskar jag :love: såklart från samma säljare (uppfödaren som äger santos pappa) och samma nyans!
IMG_20160315_125011_zpsoskxnxz7.jpg

Får man skicka ett PM och fråga hur man får tag på ett sådant? :)

Brukar smygläsa shoppingtråden och skaka på huvudet för att ni handlar såå mycket till era hundar! :laugh: *duckar!* Jag köper minsann då aaaldrig grejer till Alice!

Gjorde ett snabbt inhopp på Pommys idag och "skulle bara kolla". Kom ut med nötlunga, tjurmuskel och torkat getkött för 370 spänn. :eek: :o Vet inte om det är en så bra grej (egentligen) att jag har så nära till lagerbutiken :D

Får nog titta lite närmare på hur mycket pengar som egentligen går till spontanhandling till den där hunden :D

Kan vi inte komma överens om att mat, fodertunnor, apoteksgrejer, klicker, tugg, godis och kurser (och klösträd till katten) inte räknas som shopping? Det är ju nödvändigheter och förbrukningsvaror!
För om vi kan komma överens om det så har jag bara shoppat en pälssax idag! :D
Fast om det räknas som förbrukningsvaror,då har jag fler av samma typ,täcken,halsband,filtar (speciellt dom som parar sig i skåpen) transport burar, Jag har massor som var nödvändiga och nu är förbrukade :idea::angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
802
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
920
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka