Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En tygbur från 4dogs! Så nöjd! Mycket snyggare färg än på hemsidan dessutom.
Jag passade på att beställa innan husse hann köpa en och så fanns den visst bara i rosa när jag beställde.. märkligt.Jag ville ha den rosa men var dum nog att låta husse få välja så det blev en grön. Tycker att den rosa är så himla fin!
Min erfarenhet är deras kläder kan skifta enormt mellan olika varianter. Jag måste verkligen lusläsa tabellerna för varje plagg om det ska passaJag fick hem ett paket från Engelsons idag där fanns bland annat min nya jacka, men den fick mig lite förvirrad, för alltså, den är i strl 34 och passar mig utmärkt. I vanliga fall brukar jag ha small eller ibland medium i jackor. Jag tänker att 34 borde vara XS. Brukar Engelsons jackor vara stora? Jag är såklart glad att den passar, lite förvånad bara
Jag har samma erfarenhet som du!Min erfarenhet är deras kläder kan skifta enormt mellan olika varianter. Jag måste verkligen lusläsa tabellerna för varje plagg om det ska passa
Då ska jag fortsätta vara noga med att läsa de där tabellernaMin erfarenhet är deras kläder kan skifta enormt mellan olika varianter. Jag måste verkligen lusläsa tabellerna för varje plagg om det ska passa
@Blueberry - nu var jag ju tvungen att kolla på granngårdens hemsida. Tänkte ändå åka dit en sväng imorgon för att kolla just hundgodis. Behöver nåt riktigt gott för inkallningskursen på söndag.
Provade hundarnas nya selar idag. Satt väldigt bra. Kanske aningen långa i ryggen, men perfekt i halsen. Nu ska labben bara lära sig att man faktiskt får dra lite i selen
Jag var tvungen att kolla på labben så den inte tog i snoppen, men det var några cm till godoLång i ryggen gör inte så mycket när de ska dra, det är värre om den blir lång under magen.
Billy har också Zero DC och den är toppen!