Det är nästan så man har lust att mejla dem och säga "nästa gång jag beställer litet och ni inte har små lådor, skippa lådan och skicka det i en plastpåse..."Fick en liknande go leverans till jobbet i förra veckan....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är nästan så man har lust att mejla dem och säga "nästa gång jag beställer litet och ni inte har små lådor, skippa lådan och skicka det i en plastpåse..."Fick en liknande go leverans till jobbet i förra veckan....
Animail? Många har klagat på att kartongerna är överdrivet stora där...Idag kom mitt halsband. Blev överraskad över att det var så brett och kraftigt. Visst, det står att det är 2 cm brett, men ofta brukar sådana mått vara lite något överdrivna om man väl tar fram måttbandet och mäter själv, inte denna gången, lyckligt vis.
I vanlig ordning när det gäller detta företaget så fick jag halsbandet och fraktsedeln i en låda som var som en större skokartong. Vet inte om det är en ovanlighet för dem att kunder bara beställer enstaka små föremål eller vad det är, men det är inte första gången det händer att man får en orimligt stor låda när man handlar därifrån.
Japp.Animail? Många har klagat på att kartongerna är överdrivet stora där...
Fick ett nytt led-halsband från dom när ena gick sönder. Den kom alldeles ensam i en jättekartong.....nästan konstigt att den inte gick sönder på vägen just för att den måste ha flugit runt något enormtAnimail? Många har klagat på att kartongerna är överdrivet stora där...
Nyfiken fråga - varför köpa en hund som du vet troligtvis har problem med stort nosveck ?Ni bara shoppar o shoppar!
Gissa har fått en ny lek tant idag.
Hon är liiiiiiiiiiiiite tjock och jag har klippt bort klorna på henne,så slipper ni se vad som är Ungerns minst sålda vara.
Så bantas när hon kommer och klippas klor,en runda till vet för att se om han kan göra något åt nosvecket så blir hon nog en bra vän till gissa-pissa.
Jag är hopplös
Jag har en jacka som är underbar. Den har använts flitigt i några år, håller trots detta bra men är på tok för stor nu (var lite för stor från början och jag har gått ner en del i vikt) samt ser lite sliten och tråkig ut trots tvätt. Jag har funderat på att köpa en ny i rätt storlek länge, men inte velat pga priset och att jackan jag har trots allt fungerar.
Nu är jackan för första gången på tokrea, måånga hundralappar billigare. Därför finns den såklart bara i pluttliten storlek kvar. MEN när jag jämför både mig själv och mina jackor med måttabellen (som stämmer utmärkt för jackan jag har) så verkar det som om den pyttelilla jackan ska passa ändå.
Såå ska jag chansa och köpa en jacka som eventuellt är på tok för liten eller låta bli?
Jag gjorde så. Hoppas verkligen att den passar! Räknade lite och kom fram till att jag haft nuvarande jackan i minst 4år och jösses vad den blivit använd. Har aldrig haft någon jacka jag trivts med lika bra som dessutom hållit så länge.Jag skulle chansat de går ju att skicka tillbaka eller sälja om den skulle va för liten
Det var från just engelssons jag köpte nu precis Det är bara att jämföra med deras storlekstabeller, de har ju en tabell för varje plagg och inte "alla våra storlek S är ungefär såhär". Jag har köpt lite allt möjligt därifrån och hittills alltid varit mycket nöjd. Varje plagg har blivit favoritplagg, även det jag köpte till morsan och allt verkar hålla finfin kvalitet. Blev tipsad av en f.d. bekant om att handla därifrån just för att hon alltid blev så nöjd med sina saker därifrån. Så ja, köpTittar på visselpipor för labbens inkallning. Måste ha en hel bunt för att alltid ha nån med mig och inte tappa borta alla
Blir sugen på ett par byxor till mig också, men vill helst prova innan jag köper. Vågar man köpa via nätet (tex Engelssons) tro?
Sen letar jag en leksak, gärna med skinn, som håller för dragkamp med ovan nämnda labbe också, att ha som belöningsleksak bara.
Har du kollat på hundsystrarnas sortiment? Jag sitter där med jämna mellanrum och spanar på deras leksaker med skinn som verkar vara himla bra. (Men eftersom min hund drog till skogs sist han fick en kanindummy så får han ingen leksak, han kan ju inte bete sig )Sen letar jag en leksak, gärna med skinn, som håller för dragkamp med ovan nämnda labbe också, att ha som belöningsleksak bara.
Hade inte hört talas om dom innan. Tyvärr var det helt tomt under rubriken leksaker just nu. Fanns en kastdummy med kaninskinn, men vill ju inte uppmuntra kamp med dummy (och sen tror jag inte den håller för det heller).Har du kollat på hundsystrarnas sortiment? Jag sitter där med jämna mellanrum och spanar på deras leksaker med skinn som verkar vara himla bra. (Men eftersom min hund drog till skogs sist han fick en kanindummy så får han ingen leksak, han kan ju inte bete sig )
Sen letar jag en leksak, gärna med skinn, som håller för dragkamp med ovan nämnda labbe också, att ha som belöningsleksak bara.