Aha! Så när den hittat det den ska så tar den rullen i munnen?I bruksgrenen sök . Denna rulle är ett av sätten som hunden kan markera för mig som förare att den hittat en figurant (det andra sättet är skallmarkering).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha! Så när den hittat det den ska så tar den rullen i munnen?I bruksgrenen sök . Denna rulle är ett av sätten som hunden kan markera för mig som förare att den hittat en figurant (det andra sättet är skallmarkering).
Aha! Så när den hittat det den ska så tar den rullen i munnen?
Ah! Smart! Tack för svar!Exakt ! Tar rullen i munnen, springer in till mig, jag tar emot hunden och kopplar upp den och sen får den ta (eller mer dra ) ut mig i rutan och visa var figgen finns någonstans
Nu är jag hemma efter födelsedag och påsk i Halland!
Saker hundarna fick från Gekås:
Kycklingfilé i hink (400 gram): 70 kronor
Glucosamin (150 gram): 70 kronor
Sjöbogårdenhink (400 gram): 20 kronor
Let's bite (kyckling): 20 kronor
Dreamies (60 gram): 11 kronor
Slips (ja, en himla slips): 20 kronor
De har ju typ allt de behöver redan...
På Engelsons blev det ett par skor till matte ( pga fick ett par terränglöpningsskor i födelsedagspresent dagen innan och jag råkade hitta ett par Salomon XA PRO 3D GTX på rean som jag inte kunde låta bli...) och en skön varm tröja att ha på träningarna nu under våren.
Jag provade deras Helagsbyxor, skulle påstå att de är rätt normala i storlek. Jag ska ha 42K på dem, och har 42 i vanliga fall. Är 169, och korta modellen funkade fint. Ska beställa ett par - frågan är bara vilken färg? Gröna? Gula?
Haha jag hade nästan samma i mitt paket, fast rosa! DLigger en grön Metizo-sele med matchande koppel på Posten och väntar på att jag ska sluta jobba Och en kaninskinnkampis, Jussi fyller ju faktiskt år nästa vecka
Avis! Vill ha den där rosa dynan ju! Men min bilbur har fel måttJag skulle bara in på Apoteket och hämta ut Bravecto (Nästan 1800 kr, det är dyrt ibland att vara flockägare ), men så råkade jag slinka in på Hööks hundavdelningsrea också !
Ny dyna till bilburen, ny dyna till canvasburen och två nya flytvästar med magplatta till aussiesarna. Mycket nöjd !
Avis! Vill ha den där rosa dynan ju! Men min bilbur har fel mått
Det har du iofs rätt i!Jag har inte en aning om måtten passar eller inte, jag var bara TVUNGEN att ha dem ! Jag tänker som så att man alltid har plats för en rosa dyna !
Skicka adress i PM pleeease?Svärmor har visat mig en sida med snorbilliga saker.. 118kr inkl. frakt för dessa!
Jag vill också veta! Damn denna tråden, har redan beställt jacka, byxor och sele sen jag tittade in för några dagar sedan...Skicka adress i PM pleeease?
Pipisarna finns på ebay för runt 8kr st och tröjan för kanske 30kr.Svärmor har visat mig en sida med snorbilliga saker.. 118kr inkl. frakt för dessa!
Jag vill också veta! Damn denna tråden, har redan beställt jacka, byxor och sele sen jag tittade in för några dagar sedan...