Shoppingtråden Hund – del två

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vill bara att valpen ska bli fullvuxen så hon kan få massa fina halsband och täcken! Inte för att halsbanden kommer synas i all päls och täcken behöver hon väl inte heller. Men ändå.. :angel:

Får nog köpa fler leksaker så länge och så ska vi testa hööks kylmadrass och se om hon gillar den med.

Tadaaaa!! Nyss köpt burvagnen och hämtat ut överdraget och fällen!
IMG_20160401_191037_zpszob5fhj1.jpg

Allt är billigt på ebay :)

Japp rent livsfarligt att gå in där ,tog ut innehållet ur en 100cmx200cm garderob :o:eek:
Skyller allt på min vän i Stockholm som visade mig ebay :mad:
Sängen det mesta ligger på är en 90x200¨
DSCN1329.jpg

Gissa varför jag har bannat mig själv därifrån! Och då ska det erkännas att det inte är allt på lååååååååååååååååååånga vägar,bakom väggskivorna står det 2 stora backar med saker bla

Inte en aning :D! Jag tror att den kan ha hetat XXL eller nått på 4dogs? Minns att nått mått (nog :p ) är 90 (minnet är kass :o)
På tal om 4dogs burar. Jag vill ha den i rosa camo, största storlek är 91x64x64. Är den alltså 64 hög och bred, och 91 lång? Då är den ju för liten för min hane, kanske även för tikarna :cry:

Är så sugen på nya halsband till kortbeningarna, men tycker det är så svårt när man inte kan klämma och känna på dom först. Gillar dessa från Alac, men hittade att dom är rätt smala (1,2 cm ?) och ingen aning om hur lång kedjan är (ständiga bekymret att kedjan ofta är för lång). Men priset är vettigt och överkomligt, så frågan är om jag ska chansa :)
Cookie skulle bli supersnygg i lila, Polly i rosa och en mindre storlek i rosa till Mini:love:
164141.jpg

halvstryp_rosa.jpg

Ge mig en bra länk till e-bay förresten, där man kan hitta kul grejer till doggsen :D
Eller alltså, e-bay hittar jag till.....men blir galen på att leta efter något snyggt bland miljoner skräpgrejer :p

Fastnade på en annons
"Pet Adjustable Strap Buckle Dog Studded Spiked Rivet Collar Cat Leather" Är dom gjorda av skinn från katt eller är min engelska ännu sämre än jag trodde :confused::nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
805
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
923
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka