Shoppingtråden Hund – del två

Status
Stängd för vidare inlägg.
På tal om 4dogs burar. Jag vill ha den i rosa camo, största storlek är 91x64x64. Är den alltså 64 hög och bred, och 91 lång? Då är den ju för liten för min hane, kanske även för tikarna :cry:
Kolla på deras valphagar annars, där finns en rund tygbur i roliga färger. Jag köpte en liiiila :D

Kolla på deras valphagar annars, där finns en rund tygbur i roliga färger. Jag köpte en liiiila :D
Jaa jag såg någon bild på deras fb med en lila och en saluki. Måse varit du då ;) Så jag tittade på valphagarna då. Fanns ju rosa! :D Har du största storleken? Får du plats med båda dina hundar i den?

Jaa jag såg någon bild på deras fb med en lila och en saluki. Måse varit du då ;) Så jag tittade på valphagarna då. Fanns ju rosa! :D Har du största storleken? Får du plats med båda dina hundar i den?
Jag har näst största storleken och skulle lätt få plats med åtminstone tre salukis i den :)

I feel you!! För tre veckor sen hade jag inte köpt något hundrelaterat på flera månader!

Det är ju OMÖJLIGT att låta bli! Jag som haft en snålmånad och varit så duktig, men köper man en sak så bara rullar det på...! :nailbiting::nailbiting: Nu hoppas jag att selen kommer fram bara, beställa från utlandet gör mig nervös :angel:

3A0CE279-2913-4992-844B-096753A5CE29_zpscdm2ecw9.jpg

Vi fick också leverans från @russinbulle idag! :bow:
Tror dock att haklappen är lite för bred.. Men jag har förhoppningar om att den ska sätta sig lite i formen :D :angel:

hYcGI4K.jpg

Hittade den här bilden på telefonen idag och kunde först inte komma på vad det var jag sett något bekant härom veckan. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
805
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
925
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka