Ok,jag trodde jag missat någotSame same but different. Batteridrivna ja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok,jag trodde jag missat någotSame same but different. Batteridrivna ja.
Finns faktiskt även uppladdningbara och även dom med sladdElektriska??? Jag trodde dom var batteridrivna
Kolla på deras valphagar annars, där finns en rund tygbur i roliga färger. Jag köpte en liiiilaPå tal om 4dogs burar. Jag vill ha den i rosa camo, största storlek är 91x64x64. Är den alltså 64 hög och bred, och 91 lång? Då är den ju för liten för min hane, kanske även för tikarna
Jag sa ju inte att DU behövde köpa något?!Som vanligt, ALLT är @Wingates fel
"Vi kan väl ta en sväng förbi [infoga företagsnamn] efter att vi varit på klubben?" Sagt och gjort - och jag är plötsligt 300kr fattigare
Jag sa ju inte att DU behövde köpa något?!
Jaa jag såg någon bild på deras fb med en lila och en saluki. Måse varit du då Så jag tittade på valphagarna då. Fanns ju rosa! Har du största storleken? Får du plats med båda dina hundar i den?Kolla på deras valphagar annars, där finns en rund tygbur i roliga färger. Jag köpte en liiiila
Jag har näst största storleken och skulle lätt få plats med åtminstone tre salukis i denJaa jag såg någon bild på deras fb med en lila och en saluki. Måse varit du då Så jag tittade på valphagarna då. Fanns ju rosa! Har du största storleken? Får du plats med båda dina hundar i den?
Det låter ju bra Tack!Jag har näst största storleken och skulle lätt få plats med åtminstone tre salukis i den
I feel you!! För tre veckor sen hade jag inte köpt något hundrelaterat på flera månader!
Vi fick också leverans från @russinbulle idag!
Tror dock att haklappen är lite för bred.. Men jag har förhoppningar om att den ska sätta sig lite i formen
Hittade den här bilden på telefonen idag och kunde först inte komma på vad det var jag sett något bekant härom veckan.
Så, selen har kommit! Hjälp en sele-novis, ser selen ut att sitta bra?
Jag tycker den ser ut att sitta perfektSå, selen har kommit! Hjälp en sele-novis, ser selen ut att sitta bra?
Den tar inte emot i halsen, så det verkar ju braI den vinkeln tycker jag det ser bra ut. Det viktiga är att han inte blir strypt om han drar i selen och sniffar i marken samtidigt. Tyngden fram ska läggas mot bröstbenet, inte mot halsen, om du förstår vad jag menar.
Vad braJag tycker den ser ut att sitta perfekt
Nejmen åååh! Lelle, lelle vännen
Nästan så att man kan tro att det är en mini-Alice