Shoppingtråden Hund – del två

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har ena paret byxor kommit (helsvarta, orange kommer om någon vecka). Tyvärr måste jag säga att de inte passar mig alls. Storleken (42) var rätt, men de skär in i grenen, ett problem jag har med många byxor. De är väldigt vida i benen, fladdrar på mig, jag tror helt ovetenskapligt att 44 borde räcka för dig. Mina åker tillbaka.

Någon som vet något om Pinewoods hundbyxor? Gillar att de skall vara vattentäta på knäna. Något annat märke som är vattentäta på knäna?
Åhnej, byxor som skär in i grenen är det värsta jag vet! Har redan beställt ett par :D tog 44. Enligt måttabellen ska dom passa, men vara lite stora i midjan. Bra (för mig) att dom är vida i benen :)

Shoppat buröverdrag och en vetbed till buren :)
IMG_20160330_193621_zpsswkouy66.jpg

Alltså Adlibris är ju inte de snabbaste. Fick mail idag om att böckerna jag beställde 22/3 har skickats. "Beställ innan kl 15 och få böckerna dagen efter!".
I CALL BULLSHIT!
Jag beställde via en butik i stans webbshop och valde uthämntning i butik. Har fortfarande inte fått hämta. Beställde i helgen....en kan ju tycka det borde gå snabbare när de bara behöver plocka ihop ordern :p

Nu är jag hemma efter födelsedag och påsk i Halland!

Saker hundarna fick från Gekås:
Kycklingfilé i hink (400 gram): 70 kronor
Glucosamin (150 gram): 70 kronor
Sjöbogårdenhink (400 gram): 20 kronor
Let's bite (kyckling): 20 kronor
Dreamies (60 gram): 11 kronor
Slips (ja, en himla slips): 20 kronor

De har ju typ allt de behöver redan... :cautious:

På Engelsons blev det ett par skor :o till matte (:o pga fick ett par terränglöpningsskor i födelsedagspresent dagen innan och jag råkade hitta ett par Salomon XA PRO 3D GTX på rean som jag inte kunde låta bli...) och en skön varm tröja att ha på träningarna nu under våren.

Jag provade deras Helagsbyxor, skulle påstå att de är rätt normala i storlek. Jag ska ha 42K på dem, och har 42 i vanliga fall. Är 169, och korta modellen funkade fint. Ska beställa ett par - frågan är bara vilken färg? Gröna? Gula?

Nu är jag hemma efter födelsedag och påsk i Halland!

Saker hundarna fick från Gekås:
Kycklingfilé i hink (400 gram): 70 kronor
Glucosamin (150 gram): 70 kronor
Sjöbogårdenhink (400 gram): 20 kronor
Let's bite (kyckling): 20 kronor
Dreamies (60 gram): 11 kronor
Slips (ja, en himla slips): 20 kronor

De har ju typ allt de behöver redan... :cautious:

På Engelsons blev det ett par skor :o till matte (:o pga fick ett par terränglöpningsskor i födelsedagspresent dagen innan och jag råkade hitta ett par Salomon XA PRO 3D GTX på rean som jag inte kunde låta bli...) och en skön varm tröja att ha på träningarna nu under våren.

Jag provade deras Helagsbyxor, skulle påstå att de är rätt normala i storlek. Jag ska ha 42K på dem, och har 42 i vanliga fall. Är 169, och korta modellen funkade fint. Ska beställa ett par - frågan är bara vilken färg? Gröna? Gula?
Finns de korta i den färgen nu? Jag behöver också K men har köpt normal eftersom jag vill ha de roligare färgerna. De korta fanns bara i typ svart och röd eller nått.

Ja! Maltes nya sele är här!! Skitsnabb leverans av posten och perfekt snabbt köp av @russinbulle! Rekommenderar starkt, 11/10! :bow: Malte är snyggare i
gzhvSf5.jpg

Tyvärr hade jag ett matchande koppel, men det är en liiten liiten nyansskillnad va? Snälla? Det betyder att jag måste köpa nytt koppel också :angel::rofl:
Men lägg av så snyggt! :love: Alpina blev avis och sa att hon vill ha en likadan och det är ju hon som bestämmer så. :D

Finns de korta i den färgen nu? Jag behöver också K men har köpt normal eftersom jag vill ha de roligare färgerna. De korta fanns bara i typ svart och röd eller nått.
De korta finnas i svart, röd och cerise
Normal finns i alla färger eller är i alla fall på väg in
Lång finns i svart, röd och cerise
Detta enligt hemsidan...

12417744_10153615653742582_1030532916325340148_n.jpg

Pu har fått en första fast sökrulle, för att vänja sig vid den :up: ! Den ska ställas in lite mer och det ju ett bra tag kvar tills vi är redo att använda fasta rullen i regelrätt sökträning, men det är ju alltid gott att shoppa :D !

12417744_10153615653742582_1030532916325340148_n.jpg

Pu har fått en första fast sökrulle, för att vänja sig vid den :up: ! Den ska ställas in lite mer och det ju ett bra tag kvar tills vi är redo att använda fasta rullen i regelrätt sökträning, men det är ju alltid gott att shoppa :D !
Ursäkta en noob.. men vad har man en sån till?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
805
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
923
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur