Aldrig haft problem med PostNord! Nu är jag visserligen hemma på dagtid för det mesta (pluggar på distans) så jag har kunnat ta emot paketet direkt när det kommer. Förra gången blev jag visserligen rätt sur för postmannen envisades med att hjälpa mig att bära in paketet i lägenheten trots att jag sa nej, "för det var så tungt". Han ville väl bara vara snäll men så tungt var det inte.
Andra gånger har de ringt på morgonen och sagt ungefär när de kommer. Någon gång har jag mött dem på andra platser (om jag varit ute på jobb och våra vägar korsats någonstans) i länet. Har jag inte varit hemma har de lämnat paketet hos ombud och lagt en lapp i brevlådan. Aldrig några som helst problem. Då har jag mer problem med Schenker, det har tagit tid att få leveransen och ibland har den kommit till helt fel ombud (fått åka nästan 3 mil för att hämta, trots att mitt ombud finns ca 1 km härifrån). Har flera gånger fått skadade paket och ursäkten "det stod inte på att det skulle vara ömtåligt". Nej, kanske inte det men det innebär inte att det är okej att sparka fotboll med mina paket! Mutter..
Nej, bättre då att visa mina senaste inköp!
Massor med godis från Zooplus. Använde mina bonuspoäng och fick en hel del på köpet. Rocco-kycklingen är mycket uppskattad!
Tunnel från Biltema. Den verkar uppskattad den med. Det lät så inatt om inte annat.
Inte ett inköp men ändå. Vi byggde om ett av klösträden! Det var helt sönderklöst och började se allmänt risigt ut. Så vi skruvade isär det, bytte sisalen mot dörrmatta och skruvade ihop det i en ny form. Katterna verkar uppskatta det med. Om inte annat är den nya placeringen (framför balkongdörren) väldigt populär. Perfekt att ligga och spana på världen utanför!