För egen del har jag inte ens bil. Liiiite störigt när man då beställt råttbur som måste hämtas ut på Posten. Än mer störigt när man inte får hämta ut på närmsta post heller utan vi som bor i mitt område måste ta oss till ett ställe längre bort. Skitpost Måste jag få något skickat med posten så försöker jag så ofta som möjligt få det skickat hem till mamma istället, vi bor på samma gata men hon har brevlåda och jag inkast, det händer att grejer får hämtas ut ändå men oddsen att slippa det blir iaf lite bättre. Annars är Schenker solklart bästa valet här, promenadavstånd till utlämningen så om nånting ska hämtas ut går det på 2 minuter.
Bävar inför att behöva beställa växter till mitt akvarium om ett par veckor. Schenker har för lång leveranstid så det får ju bli med Posten, men med deras normala strul och det strul som pågår nu så... Yeah, det blir inte roligt Hoppas hoppas HOPPAS att de flesta iaf kommer fram välbehållna.
Bävar inför att behöva beställa växter till mitt akvarium om ett par veckor. Schenker har för lång leveranstid så det får ju bli med Posten, men med deras normala strul och det strul som pågår nu så... Yeah, det blir inte roligt Hoppas hoppas HOPPAS att de flesta iaf kommer fram välbehållna.