Shopping till katterna!

Ett matskålsunderlägg och två möss fick följa med hem från djuraffären idag, jättetråkigt sortiment till katter hade dom :( Mössen går åt som smör här hemma, antingen äter hunden upp dom eller så dränker gizmo dom i duschbrunnen :D

Hur ser hela underlägget ut? :)

Ett matskålsunderlägg och två möss fick följa med hem från djuraffären idag, jättetråkigt sortiment till katter hade dom :( Mössen går åt som smör här hemma, antingen äter hunden upp dom eller så dränker gizmo dom i duschbrunnen :D
Åh jag har skålarna som passar till det underlägget! Oroar mig ibland att jag ska ångra att jag inte köpte det också :D Men är väldigt nöjd med skålarna!

Hittade en bild :p
926219_414529838690294_556087964_n.jpg

inte alls lika fin som ditt foto dock :o

@Asko: Polyresin är en slags plast, väldigt tung. Finare leksaksdjur (typ till miniladugård) är gjorda av det. Jag tycker det kan vara väldigt fina saker gjorda av det.

@Asko: Polyresin är en slags plast, väldigt tung. Finare leksaksdjur (typ till miniladugård) är gjorda av det. Jag tycker det kan vara väldigt fina saker gjorda av det.
Tack för förklaringen men så den går inte lätt sönder? Typ nedputtade från bänkar av katter som tycker att det inte finns plats för mera katter i hemmet :p

Jag har beställt hem lite provflaskor med schampo och balsam från Anju Beauté. De kostade bara 30 kr styck så det kändes värt att prova. Det är många inom ragdoll som rekommenderat dessa :). Dessutom fick en leksak i form av en mus i äkta skinn följa med. Katterna brukar gilla "äkta vara" :)

Jag har beställt hem lite provflaskor med schampo och balsam från Anju Beauté. De kostade bara 30 kr styck så det kändes värt att prova. Det är många inom ragdoll som rekommenderat dessa :). Dessutom fick en leksak i form av en mus i äkta skinn följa med. Katterna brukar gilla "äkta vara" :)

Jag har flera flaskor från Anju som du kan få ta om du vill, jag badar bara mina med Espree eller det där jag inte minns men superduperinpackningen alla använder. :D

Jag har flera flaskor från Anju som du kan få ta om du vill, jag badar bara mina med Espree eller det där jag inte minns men superduperinpackningen alla använder. :D
Jag har bara kört espree än så länge, och bio-groom super cream (som jag misstänker att du menar), men jag tänkte att man kanske kan ge Anju en chans. Men du tycker att Espree är bättre?

Jag har bara kört espree än så länge, och bio-groom super cream (som jag misstänker att du menar), men jag tänkte att man kanske kan ge Anju en chans. Men du tycker att Espree är bättre?

Jag har aldrig testat Anju och nu badar ju ingen av mina regelbundet så Espree och BioGroom (danke! :D) flaskorna kommer räcka i en evighet! ;)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 109
Senast: Thaliaste
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 192
Senast: escodobe
·
Katthälsa Hej allihop! Min vapendragare Zorro har hunnit bli 18 år och efter att ha gjort ett blodprov konstaterades det att han har njurproblem...
Svar
19
· Visningar
2 706
Senast: Jamienoble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama