Sorbe
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh jag har skålarna som passar till det underlägget! Oroar mig ibland att jag ska ångra att jag inte köpte det också Men är väldigt nöjd med skålarna!
Åh jag har skålarna som passar till det underlägget! Oroar mig ibland att jag ska ångra att jag inte köpte det också Men är väldigt nöjd med skålarna!
Hittade en bild
inte alls lika fin som ditt foto dock
Plast, men de är lite tyngre och tjockare än de vanliga tunna plastskålarna. Känns mera tåligt och lite keramiklikt. Tycker jag iallafall som var van vid de vanligaDom var ju söta! Plast eller keramik?
Jag gillar nog den första och näst sista bästJag vet massor av dörrmattor jag vill ha
Tack för förklaringen men så den går inte lätt sönder? Typ nedputtade från bänkar av katter som tycker att det inte finns plats för mera katter i hemmet@Asko: Polyresin är en slags plast, väldigt tung. Finare leksaksdjur (typ till miniladugård) är gjorda av det. Jag tycker det kan vara väldigt fina saker gjorda av det.
Tack för förklaringen men så den går inte lätt sönder? Typ nedputtade från bänkar av katter som tycker att det inte finns plats för mera katter i hemmet
Jag vet massor av dörrmattor jag vill ha
Var är den andra och näst sista ifrån?
Jag har beställt hem lite provflaskor med schampo och balsam från Anju Beauté. De kostade bara 30 kr styck så det kändes värt att prova. Det är många inom ragdoll som rekommenderat dessa . Dessutom fick en leksak i form av en mus i äkta skinn följa med. Katterna brukar gilla "äkta vara"
Jag har bara kört espree än så länge, och bio-groom super cream (som jag misstänker att du menar), men jag tänkte att man kanske kan ge Anju en chans. Men du tycker att Espree är bättre?Jag har flera flaskor från Anju som du kan få ta om du vill, jag badar bara mina med Espree eller det där jag inte minns men superduperinpackningen alla använder.
Jag har bara kört espree än så länge, och bio-groom super cream (som jag misstänker att du menar), men jag tänkte att man kanske kan ge Anju en chans. Men du tycker att Espree är bättre?
Du får allt ge dig ut på lite utställningar igen så du börjar bada dina katterJag har aldrig testat Anju och nu badar ju ingen av mina regelbundet så Espree och BioGroom (danke! ) flaskorna kommer räcka i en evighet!