Shopping till katterna!

Ja den är riktigt stadig med rejäla lås runt om! Racinel travel någonting heter märket :)

Köpte den på en av våra lokala djuraffärer! :)
I jämförelse med "kaninmodellen" med beige överdel (hade sånna till mina kaniner när jag var yngre, vitt galler med "vridlås") så är den här överlägsen i både säkerhet och utseende, lyxig om man kan säga så! Och hos dom var den dessutom bara en hundring dyrare så jag behövde inte ens fundera! :)

Var på utställning idag. Kom hem med en Da Bird, sånahär pälsleksaker och en klädborste :)

10706899_1489120571342245_1225069134_n.jpg

Köpte den på en av våra lokala djuraffärer! :)
I jämförelse med "kaninmodellen" med beige överdel (hade sånna till mina kaniner när jag var yngre, vitt galler med "vridlås") så är den här överlägsen i både säkerhet och utseende, lyxig om man kan säga så! Och hos dom var den dessutom bara en hundring dyrare så jag behövde inte ens fundera! :)
Var in på Grizzly, men det enda dom hade som liknade din var ett 70 cm långt monster till bur O_o :p Så det fick bli en Atlas helt enkelt. Och så har jag köpt en plattformsvagn att släpa allt på. :o
1011801_10152442123606985_6035943493591854986_n.jpg

Jag och min sambo har precis köpt en Brittisk Korthårs hane - vit orangeögd, genetisk blå.
Hämtas på måndag, och jag längtar som bara den!

Egil04-kopia_zps3645de5c.jpg

Eftersom det är vår första katt har det krävts en hel del inköp av diverse saker, men tänkte att bild kunde uppvisas på det som känns mest intressant. Det vill säga katt och klösträd. Vi fick tag på ett jättefint tyskt klösträd via en lokal återförsäljare som köpt in två på en kattutställning. Eftersom kissen blir stor var det A och O att köpa något riktigt robust, har mätt diametern på stolparna till ca 14 cm. Trädet är verkligen snyggt att titta på och älskar att allt tyg är kviltat, lätt att ta av och kan tvättas i 60 grader. Och avslutningsvis hoppas jag att trädet ska falla herrn i smaken och användas flitigt! ;)

Klaumlttertraumld-kopia_zps8c4c27b5.jpg

Jag och min sambo har precis köpt en Brittisk Korthårs hane - vit orangeögd, genetisk blå.
Hämtas på måndag, och jag längtar som bara den!

Egil04-kopia_zps3645de5c.jpg

Eftersom det är vår första katt har det krävts en hel del inköp av diverse saker, men tänkte att bild kunde uppvisas på det som känns mest intressant. Det vill säga katt och klösträd. Vi fick tag på ett jättefint träd av märket Katzen via en lokal återförsäljare som köpt in två på en kattutställning. Eftersom kissen blir stor var det A och O att köpa något riktigt robust, har mätt diametern på stolparna till ca 14 cm. Trädet är verkligen snyggt att titta på och älskar att allt tyg är kviltat, lätt att ta av och kan tvättas i 60 grader. Och avslutningsvis hoppas jag att trädet ska falla herrn i smaken och användas flitigt! ;)

Klaumlttertraumld-kopia_zps8c4c27b5.jpg

Fin katt & fint träd! :D

Idag har mina killar fått en bädd till fönstret, så förhoppningsvis ska Göte inte bli alltför putt när adventsljusstaken tar hans utkiksplats i år igen. Ska bara fixa något finare överdrag och nån mjuk dyna eller så :)

10817975_869465046419807_363757235_n.jpg

Jag har en del kattprylsshopping framför mig nu när jag ska bli med katt igen och jag tänkte mig införskaffa följande innan den lilla Flingan hämtas:

*Transportbur
*Kattlåda
*Strö till ovanstående
*Litet klätterträd - till en början
*Elementhängd sovgrej
*Leksaker
*Kattmat - samma märke som till hunden fast kattvarianten av taste of the wild

Känns som att jag täckt in basic med den lilla listan :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 108
Senast: Thaliaste
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 192
Senast: escodobe
·
Katthälsa Hej allihop! Min vapendragare Zorro har hunnit bli 18 år och efter att ha gjort ett blodprov konstaterades det att han har njurproblem...
Svar
19
· Visningar
2 706
Senast: Jamienoble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama