Den såg riktigt bra ut! Stadig och lättburen också? Var kommer den ifrån?
Ja den är riktigt stadig med rejäla lås runt om! Racinel travel någonting heter märket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja den är riktigt stadig med rejäla lås runt om! Racinel travel någonting heter märket
Var in på Grizzly, men det enda dom hade som liknade din var ett 70 cm långt monster till bur Så det fick bli en Atlas helt enkelt. Och så har jag köpt en plattformsvagn att släpa allt på.Köpte den på en av våra lokala djuraffärer!
I jämförelse med "kaninmodellen" med beige överdel (hade sånna till mina kaniner när jag var yngre, vitt galler med "vridlås") så är den här överlägsen i både säkerhet och utseende, lyxig om man kan säga så! Och hos dom var den dessutom bara en hundring dyrare så jag behövde inte ens fundera!
Jag och min sambo har precis köpt en Brittisk Korthårs hane - vit orangeögd, genetisk blå.
Hämtas på måndag, och jag längtar som bara den!
Eftersom det är vår första katt har det krävts en hel del inköp av diverse saker, men tänkte att bild kunde uppvisas på det som känns mest intressant. Det vill säga katt och klösträd. Vi fick tag på ett jättefint träd av märket Katzen via en lokal återförsäljare som köpt in två på en kattutställning. Eftersom kissen blir stor var det A och O att köpa något riktigt robust, har mätt diametern på stolparna till ca 14 cm. Trädet är verkligen snyggt att titta på och älskar att allt tyg är kviltat, lätt att ta av och kan tvättas i 60 grader. Och avslutningsvis hoppas jag att trädet ska falla herrn i smaken och användas flitigt!
Vilken tuff! Hur hittar man en sådan?Idag har mina killar fått en bädd till fönstret, så förhoppningsvis ska Göte inte bli alltför putt när adventsljusstaken tar hans utkiksplats i år igen. Ska bara fixa något finare överdrag och nån mjuk dyna eller så
coolstuff.se har de! Dock snäppet bredare än de angivna måtten ska nämnas (om inte jag mätt helt fel). Själv ville jag ha min i ett fönster där det visade sig att den inte fick platsVilken tuff! Hur hittar man en sådan?
Tackcoolstuff.se har de! Dock snäppet bredare än de angivna måtten ska nämnas (om inte jag mätt helt fel). Själv ville jag ha min i ett fönster där det visade sig att den inte fick plats
Vilken fiffig layrint! Vart hittade du den?Har köpt en foderlabyrint till Ivan idag! Matte fick uppenbarligen fetma-"nojja" efter kastreringen . Katten älskar den i alla fall och hetsätningen fick ett abrupt slut .