Shopping till katterna!

Jag hade semester v31 och det var i slutet på juli :D
Det är v 33 nu :)
:o:angel:
Jag har ingen bra koll på veckorna så där som ni märker :D

Hon säljer originalet OCH en kopia.
Men skit i "semesterstängt", det är bara att maila och vänta på svar.
Aha! Hittade bara originalet nämligen. Men när du säger en kopia, menar du fladdermössen? :o Eller de här?:
hangen_mix.png

Hm, jag vet dock inte hur de ser ut i luften och om Alice tycker att de är intressanta. Men tack för tipset! Ska genast köpa en refiller därifrån :)

Förresten, rapport nr 2 på fake-birden: Plastbiten kom ut den naturliga vägen, jag tänkte bara på fel väg då den tog samma väg tillbaka istället :angel::yuck: Men det var hela biten, och inget saknas så allt slutade lyckligt :up:

@Asko

shoppingnerk_53974f909606ee2056eb45cc.jpg

I mitten längst ner ser du Da Bird refillen i sin originalförpackning, det är den med rött plastfäste. Till höger om den är kopian.

@Asko

shoppingnerk_53974f909606ee2056eb45cc.jpg

I mitten längst ner ser du Da Bird refillen i sin originalförpackning, det är den med rött plastfäste. Till höger om den är kopian.

@Sorbe Den liknar faktiskt den jag har haft nu rätt mycket. Och jag tror att i Alices fall så älskar hon att få gnaga på änden av plastgrejen och fjädrarna, så då är det nog bättre med något tåligare material där.

Vilka fina!

Och ang skålarna jag beställde, den där för blötmat (Rogz nånting va?!) ;) är grymt bra! Inget spill och Simon äter upp all mat med en gång! :love: Innan har han som sagt lämnat lite och sett missnöjd ut tills vi har "fluffat upp" :o:o:o:angel: maten tills han velat äta igen (antagligen plattades den till och sen slog morrhåren i så att han inte ville äta, han har ju så himla mycket morrhår dessutom :D:p)

Men den andra för torrfoder är inte alls bra för OSS, det får plats för lite för Simons smak :d:p och hälften hamnar på golvet när vi fyller upp som vi vill! :rage: (Whiskas för torrfoder och plattansikten med räfflor som håller fodret på plats)

Någon som har en katt som äter max en dl torrisar åt gången och vill testa? Jag ger bort den för frakten om någon är sugen! :)

Så nu blir det en ny likadan som vi har till blötmaten till torrisarna också! :)

Vilka fina!

Och ang skålarna jag beställde, den där för blötmat (Rogz nånting va?!) ;) är grymt bra! Inget spill och Simon äter upp all mat med en gång! :love: Innan har han som sagt lämnat lite och sett missnöjd ut tills vi har "fluffat upp" :o:o:o:angel: maten tills han velat äta igen (antagligen plattades den till och sen slog morrhåren i så att han inte ville äta, han har ju så himla mycket morrhår dessutom :D:p)

Men den andra för torrfoder är inte alls bra för OSS, det får plats för lite för Simons smak :d:p och hälften hamnar på golvet när vi fyller upp som vi vill! :rage: (Whiskas för torrfoder och plattansikten med räfflor som håller fodret på plats)

Någon som har en katt som äter max en dl torrisar åt gången och vill testa? Jag ger bort den för frakten om någon är sugen! :)

Så nu blir det en ny likadan som vi har till blötmaten till torrisarna också! :)

Whiskern för torrmat är helt värdelös :mad: jag har slängt ut min. Jag köpte Whiskers vattenskålen att ha mat i, den fungerar mycket bättre och jag misstänker att den är rätt lik Rogz-skålarna.

Vilka fina!

Jag har gett upp att torrfodret stannar i skålen oavsett, min tar en munfull flyttar sig en två decimeter och slänger ut det på golvet...

Utöver det köpte jag 100% naturligt köttgodis till han. Det används som leksaker, helst under mattan eller i sängen...

Övrigt shopping till katten denna månad: Kattgodis, 7 nya leksaker och nytt schampo skulle oxå vara helt naturligt, inte lukta så mycket och vara naturligt mygg bort hållare.

Vilka fina!

Hur lyckas ni misslyckas med whiskern? Jag fyller på minst en dl och mina spiller inte ut nånting O_o

En sån här har jag bett min svärfar, som har djuraffär, beställa hem till mig. Hoppas den kommer nästa vecka. Har ett klösträd sen innan, men vill ha ett lite mindre i vardagsrummet också :)

734045.jpg

Köpte ju mat häromdagen och då kunde jag ju såklart inte låta bli att köpa en leksak till :angel:
10683922_1536660513231211_851870314_n.jpg

Vi har märkt att hon gillar en prasslig leksakmus som hon har så jag tog något prassligt den här gången också, och japp det funkade utmärkt :D:up:

På tal om prassliga leksaker - min katt äääälskar sin från kong kickeroo med liten svans på och kattmynta i. Om ni inte har så absolut värt att inhandla :):D

@Asko En sån har min katt med :D Han fullkomlig älskar den, i perioder :p
Ja hon har inte rört den på ett tag nu :cautious: Igår lekte hon hellre med en tvättsvamp som hon hade hittat :banghead: Så det kommer å går i perioder här också.
På tal om prassliga leksaker - min katt äääälskar sin från kong kickeroo med liten svans på och kattmynta i. Om ni inte har så absolut värt att inhandla :):D
Såg en sådan i en butik häromdagen, verkade kanske lite väl stor dock? :o Och den är väl inte prasslig, eller?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 108
Senast: Thaliaste
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 192
Senast: escodobe
·
Katthälsa Hej allihop! Min vapendragare Zorro har hunnit bli 18 år och efter att ha gjort ett blodprov konstaterades det att han har njurproblem...
Svar
19
· Visningar
2 704
Senast: Jamienoble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama