@MidnightSoul Den jag har köpt är rejält stadig i alla fall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Simon har ju länge haft skålar i glas på en silverbricka till sin torr&blöt mat. (Vattenskålen står på ett annat ställe i köket)
Det ser ju himla tjusigt ut men nu känns det lite tråkigt och jag tror att han skulle vilja ha något där morrhåren inte slår i på samma sätt som de kan göra nu, skålarna är inte SÅ djupa men han har börjat lämna mat lite då och då och det är inte likt honom, så testa kan man ju alltid!
Så jag googlade mig till detta:
ROGZ FISHCAKE BLACK CAT, svart med beige insida (till blötmaten)
Whisker matskål för plattansikten , svart. Han är ju inte platt men den övriga beskrivningen verkade spännande!
(Whisker är räfflad i botten och tillverkad för katter med plattare ansikten, t ex perser & brittiskt korthår, men passar alla katter som äter torrfoder och gärna "styr omkring" maten i tallriken.
Skålen är högre baktill och lägre framtill och har ingen hög kant - detta medför att katten kan äta ostört utan att känna obehag av att morrhåren tar i skålkanterna)
Och så pinsamt nog tog jag även en skål till vattnet som är designad för Prinsar & Prinsessor - "My Prince"
Typiskt mig, så fort det är design, Prins eller Prinsessa och lite "special edition" på det hela så faller jag som en fura!
Kan lägga upp bilder när det har kommit om någon är intresserad!
@Vogue handlade du från supercat? Älskar att man alltid får något "extra" utöver det man beställt från dom, ett bra sätt att behålla kunder på.
Vill gärna se bild på skålarna
Nu i veckan när jag fick min kattpejlare från supercat fick jag också en gullig liten pingelleksak i paketet! Kul
@Vogue Ja, finns verkligen SÅ mycket jag också skulle vilja ha från Supercat! Tycker priserna är bra också. Du har väl sett att det finns en matchande kattbädd till "my prince" matskålen?
Ser betydligt snyggare ut än min spårning till hund som jag använder som koppel åt den enda av mina som uppskattar att gå ut .Jippie, nu har första paketet av två kommit!
(Lite dålig app, därför är det lite dåliga bilder) Kopplet var faktiskt bättre än vad jag hade trott, jättesnyggt och det känns bra 15 meter långt och jättelätt, även om det var ämnat för hundar så passar det även katter jättebra
Men gud vad snyggt och praktiskt @Asko! Vart kommer det ifrån?
Ser betydligt snyggare ut än min spårning till hund som jag använder som koppel åt den enda av mina som uppskattar att gå ut .