Shopping till katterna!

@Asko : Huskatten är den smarta i min skara. Hon förstod efter några sekunder. Ragdollen förstod efter att ha kollat på storasyrran ett par minuter. Birman däremot :banghead:. Hon försöker mest trycka in huvudet i hålen, och när det inte går blir hon ledsen och går därifrån...

@athena_arabians : Kong är verkligen något speciellt. Har haft en innan med prassel i. Den här var utan prassel så den låter i alla fall inte lika mycket när de ska döda.

@cili
Haha, samma hos mig. Den ena tror jag är överintelligent, bl.a. när man riktigt ser hur han går och tittar upp mot avlägsna skåp och dörrar att öppna medan den andra är sådär riktigt dumlyckligt skuttar omkring och inte fattar att att det finns något utanför dörren. :p

@cili
Haha, samma hos mig. Den ena tror jag är överintelligent, bl.a. när man riktigt ser hur han går och tittar upp mot avlägsna skåp och dörrar att öppna medan den andra är sådär riktigt dumlyckligt skuttar omkring och inte fattar att att det finns något utanför dörren. :p
Haha mina är exakt så!! Boll ska alltid utforska ny mark, medan Kakan är mer guldfisk i sitt tänk

shoppingnerk_53974f909606ee2056eb45cc.jpg

Shoppade lite på utställningen i helgen.
Två påsar Orijen (20 kr/st) och en påse med Orijen godis.
Kaoliumpuder, Grooming Aid, Nano Mist och så fick jag med två små sprayflaskor till dem.
Två rosa vippor, en Da Bird refill och en kopia som är mycket större och bättre!
Fyra MeKatt möss och tre större kaninpälsleksaker frå Tyskland. :)

Vi var och handlade idag innan vi ska åka till sommarstugan nästa vecka och då fick jag syn på de här skålarna :love:

926219_414529838690294_556087964_n.jpg

Står likadant på sidorna på skålarna och kronan har tassar istället för bollar på spetsarna, kunde såklart inte låta bli att köpa dem! :D

Lyckades även på tag på ett fästinghalsband som jag hoppas ska funka bra, snygg grön färg iallafall. De verkar dock ha nästan slut på allting, fick köpa kattsand med annan doft än den jag brukar ta men jag hoppas att märket är likadant ska räcka och så fanns inte den kattmat hon brukar ha i mellanstorlek utan bara gigantisk eller liten :meh:

Eftersom jag har "sålt" mitt ena klösträd som jag la upp här för några veckor sedan, så har jag skaffat ett nytt, något mindre nu.

2014-06-13171025_zps40e9ad16.jpg

2014-06-13171035_zps953214d8.jpg

Lillkatten blev mycket glad och for runt som en skottspole överallt.

Så fick dom även en något mindre klösmöbel, praktisk att ha med sig på resa. Min stora katt fattade direkt vad det var, men den lilla sparkar mest runt på den :p

jan_mix_3_71_3.jpg

@MidnightSoul Det spelar nog ingen roll hur trädet ser ut eller hur tung den är så länge man köper ett träd med bred bottenplatta!
Vår står stadigt när tre katter à 9 kg, 6,5 kg och 4,5 kg springer upp i den, samtidigt!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 105
Senast: Thaliaste
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 192
Senast: escodobe
·
Katthälsa Hej allihop! Min vapendragare Zorro har hunnit bli 18 år och efter att ha gjort ett blodprov konstaterades det att han har njurproblem...
Svar
19
· Visningar
2 704
Senast: Jamienoble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter