@MidnightSoul Fast Posten har så att man kan få utkört mellan 17-21. Beror på vilket företag man beställer ifrån.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@MidnightSoul Fast Posten har så att man kan få utkört mellan 17-21. Beror på vilket företag man beställer ifrån.
Har handlat klösträd. Köpte två stycken, lite större och stabilare så min stora katt skulle kunna tänka sig att vara på dom också. Men näe. Den lilla katten gillar sina träd dock. Köpte även påsen som ligger på bild 1, då lilla katten har en förkärlek att bädda in sig i saker. Men den var inte poppis så den gavs bort.
Och så en bädd, inköpt till den lilla katten som åtminstone gillar att ligga i hundens bädd. Men näe, en egen bädd ville han inte ha. Funderar på vem jag ska ge den till
Det funkar utmärkt! Bor två trappor upp & de lämnar paketet så prydligt så.@athena_arabians Och det funkar även om man bor en trappa upp? (upplåst dörr dygnet runt till trappen)... har med under tak, så det skulle absolut funka
Nej jag såg ingen personal. Men jag har inte bråttom, har en stor sån matta utanför den lådan som används flitigast. Utanför mina andra två lådor ligger en liten sån matta samt en annan variant i hårdplast. Skulle gärna byta ut de två sistnämnda framöver@cili Tråkigt! Frågade du när de kommer in igen?
Jag köpte tre när jag var där. Såg den i senaste Kattliv så antar att de går åt som smör just nu!
Vad skönt! Det enda jobbiga är när man missat att det kommit och knappt kommer ut genom ytterdörren@Wingates Fick mitt paket idag, det gick lysande
@MidnightSoul Beställt från danska Zooplus