Shopping till katterna!

Fick hem ett Zooplus paket idag, 10 kg Royal Canin Maine coon kitten, tre burklock som ska passa 85 grams Gourmet Gold (jippiii!) och en gratis prasseltunnel.

7e297334d1d111e3aecd0002c9559cd2_7.jpg

8ff30284d1d011e3b3ce0002c9def10c_7.jpg

Hittade även de braiga lådmattorna hos Biltema. Den övre är Biltemas variant, den undre är originalet.
Likadana, bara färgen som skiljer och lite i designen. 30 kr!

1e4e834cd1df11e39b370002c95626cc_7.jpg

@Sorbe Tack för biltematipset! Blir en sväng dit på lunchen för att köpa!

Mitt zoopluspaket får jag på onsdag. Dom kunde minsann inte alls lämna det mot en fullmakt på dörren :S
Fick ringa runt till hur många ställen på posten som helst för att få tag i någon som kunde boka leveransen. Hopplöst. Men dom har i alla fall inte sagt att jag ska åka och hämta dom själv (fördelen med lantbrevbäring)

Har handlat klösträd. Köpte två stycken, lite större och stabilare så min stora katt skulle kunna tänka sig att vara på dom också. Men näe. Den lilla katten gillar sina träd dock. Köpte även påsen som ligger på bild 1, då lilla katten har en förkärlek att bädda in sig i saker. Men den var inte poppis så den gavs bort.

IMG_4156_zps58ed3578.jpg

2014-05-04122633_zpsb81b873c.jpg

Och så en bädd, inköpt till den lilla katten som åtminstone gillar att ligga i hundens bädd. Men näe, en egen bädd ville han inte ha. Funderar på vem jag ska ge den till :p

IMG_4157_zps6189ad18.jpg

Har handlat klösträd. Köpte två stycken, lite större och stabilare så min stora katt skulle kunna tänka sig att vara på dom också. Men näe. Den lilla katten gillar sina träd dock. Köpte även påsen som ligger på bild 1, då lilla katten har en förkärlek att bädda in sig i saker. Men den var inte poppis så den gavs bort.

IMG_4156_zps58ed3578.jpg

2014-05-04122633_zpsb81b873c.jpg

Och så en bädd, inköpt till den lilla katten som åtminstone gillar att ligga i hundens bädd. Men näe, en egen bädd ville han inte ha. Funderar på vem jag ska ge den till :p

IMG_4157_zps6189ad18.jpg

Vart ha<r du köpt det första klösträddet någonstans?

@Sasse
Ge det tid! När jag senast köpte en ny kattbädd tog det ca ett halvår innan den användes för första gången. Nu är det favoritbädden och det sovs i den varje natt. :)

@cili Tråkigt! Frågade du när de kommer in igen?
Jag köpte tre när jag var där. Såg den i senaste Kattliv så antar att de går åt som smör just nu!

@cili Tråkigt! Frågade du när de kommer in igen?
Jag köpte tre när jag var där. Såg den i senaste Kattliv så antar att de går åt som smör just nu!
Nej jag såg ingen personal. Men jag har inte bråttom, har en stor sån matta utanför den lådan som används flitigast. Utanför mina andra två lådor ligger en liten sån matta samt en annan variant i hårdplast. Skulle gärna byta ut de två sistnämnda framöver :)

Uh... Tack för påminnelsen, med två lådor måste jag komma ihåg att köpa en till matta så fort mina pengar dimper in!

@Asko 899 DKK, vad är det i svenska? Lite mer än tusen spänn? Tyckte det var överkomligt med tanke på storlek och stabilitet :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 105
Senast: Thaliaste
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 192
Senast: escodobe
·
Katthälsa Hej allihop! Min vapendragare Zorro har hunnit bli 18 år och efter att ha gjort ett blodprov konstaterades det att han har njurproblem...
Svar
19
· Visningar
2 704
Senast: Jamienoble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama