Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
.Det blev fyra påsar sand (60 kg...), två kg Porta 21 kattmat (Kakan ska få testa) och tre olika selar. Leksaker har dom så det räcker och blir över, godis klarar dom sig utan, dom får smaka skinka och kyckling då och då istället
För mina tidigare bonuspoäng passade jag på att handla en avhårningspryl i form av en nyckelpiga och en avhårningsborste. Har en sån där nyckelpiga någonstans sedan tidigare, men har slarvat bort den. Och avhårningsborstarna är suveräna!
För mina tidigare bonuspoäng passade jag på att handla en avhårningspryl i form av en nyckelpiga och en avhårningsborste. Har en sån där nyckelpiga någonstans sedan tidigare, men har slarvat bort den. Och avhårningsborstarna är suveräna!
Finspång Arken zoo affär.@Concett Det beror ju på vad det är för kattsaker du ska köpa och var du köper de..?
Ja. jag ska fixa@Concett Då får du väl gå dit och räkna på det, det är ju omöjligt för oss att veta vad du tänkt köpa och vad priserna ligger på där.
Funderar på att beställa mat/kattsand på nätet som många gör här, då jag insett att kattmaten är ännu dyrare dit jag flyttat nu än hemma, plus att det verkar smidigt att få allt till dörren!
Är det zooplus som är bäst? Levererar de till dörren även om man bor en trappa upp?
Brukar servera min herre Mjaus tetror blötmat, men de verkar inte finnas på hemsidan. Är det bozita som är mest likt?
Sen vill jag köpa kattsand med isf, just nu har jag Best firend - Cattia, som både jag och katt trivs med, men det finns inte heller. Vad kan ni rekommendera? Vill ha klumpande kattsand...