Shopping till katterna!

Sv: Shopping till katterna!

Jag har nästan exakt en sån till mina katter, den ser lite annorlunda ut men uppbyggd på samma sätt. Den håller för mina stora katter iaf, vi har dock bytt ut liggplattorna till lite större...
Den största katten ser ut såhär i den högsta som inte är utbytt (alla liggplatser är nästan lika stora).

0694b9e08f4c11e3aed51205de296645_7.jpg

Jag ska köpa ett Petfun träd till hösten, bra kvalité!

kl

Idag kom det paket!
10151349_10151933974862385_193935517_n.jpg

Och det innehöll ett mycket efterlängtat klösträd :bump:
kloumlstraumld.jpg

Precis ett sånt har vi med, första musen var dödad inom 10 min :meh:
Inga möss kvar efter ett par dagar:D

*KL*
Tycker dock den känns något instabil när våra 2 killar kör sina lekrace upp och ner i den men det är nog stadigare än vad mitt mattehjärtat känner. =)

Haha! Här är trädet inte ens intressant :D Men nu står altandörren öppen och Göte har en påförslutare han springer runt med så det är inte riktigt fair play heller. Påsförslutare är det bästa som finns och får man dessutom vara ute och glo på folk samtidigt så... ;)
Mössen tror jag kommer få leva länge, såna är inte så kul utan Göte föredrar annat. Är mer nyfiken på när han tänkt upptäcka att han numera kan kliva upp på garderoberna som trädet står bredvid, så den där jäkla döytan kan utnyttjas! :D

Men vad fin! Var har du köpt den? :)

Jag beställde iofs två klätterträd igår så jag ska nog inte ha fler, förutsatt att båda passar :p Jag hoppas att lillkatten blir så stormförtjust att han väljer dom framför att klänga i soffan.

Förövrigt, använder ni vägghållare för att stabilisera klätterträden eller klarar de att stå själva?

Antar att det kan ses som reklam, så jag pm:ar :)

Ingen vägghållare här, ett träd som inte kan stå stadigt själv skulle jag öht aldrig köpa - jag har betongväggar och är inte ett dugg sugen på att borra och greja i det eländet :p Nu står ju mitt träd i ett hörn dock, men vad jag hört är det väldigt stadigt i sig självt också, det är många som kör samma modell :)

Jag tyckte jag köpte ett stadigt ett senast, men min stora klumpeduns lyckades välta det. Sedan dess har han inte hoppat upp på klösträd :p Nu verkar de två jag har beställt vara stabila, så jag hoppas de passar även fegiskatten.

Tack för PM :)

Var in på djuraffären... Skulle bara ha bajspåsar, men jag hade en kupong på 25 kr och bajspåsarna kostade 10... Så eh... Ja... :p

Sen var vi in på ÖB... Där hade de påskfjädrar för en femma. Göte dissar inte aaaaalls leksakerna till förmån för fjädrarna :meh::p

15960_1396280574.jpg

*kl*

Var i djuraffären idag och skulle köpa mat och en borste (det ligger lite pälstussar här o där nu :angel:) när jag tittade bland leksakerna också. Där fick jag syn på Da Bird och var givetvis tvungen att köpa den :D

Alices betyg: ★★★★★
Hon höll på så mycket med den att jag fick plocka bort den när hon började flämta med öppen mun, hon hade inte kunnat sluta på egen hand :o Men jag förstår verkligen varför så många öser lovord över den, Alice älskade den! Supernöjd med köpet :D

@Asko Det är den enda vippan man behöver! Den kostar lite i inköp men håller! :)
Bara refiller man behöver ibland. ;)

Jag har inte köpt något till katterna på senaste tiden. Ska beställa hem lite mat snart, börjar sina lite i skafferiet...

Jag kikade på en skylt förut som jag ville ha... Men jag köpte den inte för den har ju fel färg för Göte. Men nu när det ska flytta in en grå misse kan jag ju ha den, så den fick följa med hem till mig igår! Såg samtidigt att djuraffären tagit in Mush så det blev en påse sånt också. Blev en glad kisse :D

10264675_10151974342977385_6742897323801928299_n.jpg

Någon leksak fick Göte inte den här gången, ty jag väntar på paket fyllt med leksaker och gotte och annat från zooplus redan som det är. Men frukta icke, jag var senare in på Willys och passade på att haffa en 100-pack påsförslutare, ty påsförslutare är bästa leksaken som finns ;)

Sitter just nu och ska beställa sand från zooplus, men finns det nåt mer jag borde slänga med när jag ändå beställer? Kommer lägga beställningen hos danska sidan

@cili
I varje fall inget vasst/spetsigt som en kattsandspade... Eftersom allt packas i samma kartonger utan hänsyn till ev. skador kan jag avråda från det utifrån egen erfarenhet.

@Pazuzu Jag beställde sand och en del annat före påsk. Nu har grejerna inte anlänt än (jävla helgdagar!) men enligt de mail kring spårning jag fått har de delat upp det till ett paket med sand och ett till allt annat :)

@Pazuzu
Dom brukar lägga sanden i egna lådor :) Jag beställer alltid ekonomipack extreme classic, och dom läggs i lådor två och två.
Det enda jag har i min varukorg utöver sanden just nu är en sele. Trots att jag nästan kan bada i selar... men jag har liksom inte hittat en som passar Kakan perfekt än

@cili Katterna vill säkert ha lite godis också, kom igen liksom ;)
//Zebra som beställde Cosma provpack med 4 smaker för 80 spänn, jävlar om kattskrället inte blir nöjd :D

Blandade ihop lite tror jag nu när jag tänker efter...:o Det var torrfoder och kattsandspade i mitt paket där spaden hade rivit sönder. Men det låter ju bra att de ändrat sina rutiner.

Jag brukar alltid passa på att köpa några nya roliga leksaker om jag behöver komma upp i "fraktfritt-gräns" eller dylikt. Om du inte redan har kan jag rekommendera kattunnlarna eller bollbanorna från Catit. Mycket uppskattade av båda mina katter. :)

Mina fick en ny sovpuff i veckan. Vad korkade matte inte tänkte på är att den är alldeles för stor, se bara:

nhr8WE

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 105
Senast: Thaliaste
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 192
Senast: escodobe
·
Katthälsa Hej allihop! Min vapendragare Zorro har hunnit bli 18 år och efter att ha gjort ett blodprov konstaterades det att han har njurproblem...
Svar
19
· Visningar
2 704
Senast: Jamienoble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama