Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Idas ser bara skorna?
Nämen! Jag ser allt på min. Hmm.. Nu?

17426442_6470324_pm.jpg

3762816_6900438.jpg

@Idas Oh vilka fina grejer! De med djurmotiven påminner väldigt mycket om en av mina favorit-illustratörers verk, Jamie T Art and Illustrations, men tror inte det är det med tanke på att du skrev hon...?

Detta objektiv för att plåta bättre bilder till bloggen. Testat idag och är supernöjd!!! Min plånbok är inte lika nöjd :p

Canon-85mm-f1.8.jpg

Ooh, dem var riktigt snygga!
Flyger till Sverige om några veckor så ska hålla utkik! Tycker svenska skor håller mycket bättre kvalitee än de brittiska - iaf. när det kommer till lite mer robusta skor som ska tåla väder o vind!

Visst är de. :) gillar dasia, oftast är det deras modeller jag hamnar på när jag kollar på scorett. Har ett par snörade stövletter från det märket som hållit i säkert 4 säsonger eller mer nu med mycket vardaglig användning.

Någon som har tips på ett par fina fingerlösa vantar som man kan köpa? :) Tacksam för alla svar. ♥

vantar_109004940.jpg

Dessa var sjukt söta..

Senast ändrad:
Shoppade lite stickade tröjor på Beyond Retro häromdagen. Bla denna!

blackno1.jpg

blackno5.jpg

Har fått en hangup på denna typ av korta stickade tröjor. Hittade en jättefin chockrosa också!

Jo har förresten smygshoppat denna tröja på HM också! ;)
hmhmhmh.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 080
Senast: Sassy
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 899
Senast: super
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 308
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 568
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar