Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag köpte jag det här:
71291994901_m.jpg

Och det här:
72296801001_m.jpg

Köptes även i svart, men det ska jag nog lämna tillbaka.

Vad är ett rimligt pris för en superfin o världens mjukaste ljusbruna mockakappa?
Jag missade den på förbeställning (billigt) och kan nu köpa den med lite rabatt men den är fortfarande snordyr...

15 lax ord pris? Du får den för 8. Då äre taget! ;)
Personligen hade jag inte köpt ett dyrt plagg i ljus mocka. Så rimligt för mig hade varit typ 4. Då hade jag kört (såvida den var snygg) och sen hade jag troligen ändå ångrat mig lite då den blivit skitig ;)

Har varit på en liten spending-spree på The Body Shop och detta är vad jag köpte samt utvärdering!
Ska%25CC%2588rmavbild%2B2015-07-12%2Bkl.%2B19.19.12.png

Absinthe Purifying Hand Cream - 130:-. Denna fick jag med på köpet och tur var väll det då jag verkligen inte är nöjd. Själva innehållet var alldeles för rinnigt för förpackningen, förstår verkligen inte den tjocka tuben till något som är så pass löst. Sen tror jag inte att min hud tyckte om den alls då det pirrade och sved när jag använt den både på fötter och händer.

Ska%25CC%2588rmavbild%2B2015-07-12%2Bkl.%2B19.23.16.png

Hemp Foot Protector - 130:-. Har länge letat efter produkter som mina fötter gillar och denna gjorde grym skillnad efter bara en användning! Rekommenderar alla med trasiga fötter att använda denna. Mina händer älskar dessutom "hand protector" ur samma serie :up:

Ska%25CC%2588rmavbild%2B2015-07-12%2Bkl.%2B19.26.23.png

No More Rough Stuff Pumice - 40:-. Är som pimpsten är mest. Helt okej, bra greppvänlighet!

Ska%25CC%2588rmavbild%2B2015-07-12%2Bkl.%2B19.29.58.png

Lip Butter - 40:-. Totalt värdelös, mina läppar är värre än när jag började använda den..

15 lax ord pris? Du får den för 8. Då äre taget! ;)
Personligen hade jag inte köpt ett dyrt plagg i ljus mocka. Så rimligt för mig hade varit typ 4. Då hade jag kört (såvida den var snygg) och sen hade jag troligen ändå ångrat mig lite då den blivit skitig ;)

good point, tack!!!

Sätter mig still i båten och ser om jag kanske kan få den till överkomligt pris i höst...
ELLER så beställer jag den i mörkblått jättebilligt (måste isf hända idag) och då får den i december.. men jag var lite sugen på brun.

åvasvåårt :arghh:

good point, tack!!!

Sätter mig still i båten och ser om jag kanske kan få den till överkomligt pris i höst...
ELLER så beställer jag den i mörkblått jättebilligt (måste isf hända idag) och då får den i december.. men jag var lite sugen på brun.

åvasvåårt :arghh:

Jag har en crush på en skinnjacka från Acne. Den är naturligtvis helt galen, mörkröd med vinröda detaljer i sammet. Helknäpp modell.
Ett så dyrt plagg borde vara typ "användbart och går till allt". Därav tvekar jag :P

Jag har en crush på en skinnjacka från Acne. Den är naturligtvis helt galen, mörkröd med vinröda detaljer i sammet. Helknäpp modell.
Ett så dyrt plagg borde vara typ "användbart och går till allt". Därav tvekar jag :P

åh mina sympatier...!! har du bild? :)

det blev ingen kappa för mig, beställde två skjortor och en tröja istället. Nu ska jag rensa garderoben och sälja på loppis - då kanske jag kan splasha ut på en riktigt bra, snygg och varm vinterjacka. orkar inte med massa lager mer...
Provade en fin från samsoe & samsoe, men den satt riktigt illa faktiskt :(

semsket-jakke-samsoe-samsoe.png

Köpte denna klänning för 150 kr på HM.

randighalvfig.jpg

Nu är mitt största i-landsproblem att jag skulle vilja köpa typ hela Rodebjers höstkollektion men eftersom jag inte vill bli utfattig måste jag skala ner detta behov :nailbiting::meh:

Var på en secondhandrunda idag som var helt galen. Fick ta taxi hem pga överlast :rofl:
Hittade sjukt mkt fint... ska plåta av ngn dag.

Måste verkligen ha denna klänning men det är slut i min storlek. Vill typ skjuta mig själv... i-landsproblematiken är mkt svår.

1300229418.jpg

Vad är den ifrån????? Gud vad jag också vill ha!!!! Men den lär vara slut i S va?? Vet ej om du har XS eller S
Var på en secondhandrunda idag som var helt galen. Fick ta taxi hem pga överlast :rofl:
Hittade sjukt mkt fint... ska plåta av ngn dag.

Måste verkligen ha denna klänning men det är slut i min storlek. Vill typ skjuta mig själv... i-landsproblematiken är mkt svår.

1300229418.jpg
den dä

Vad är den ifrån????? Gud vad jag också vill ha!!!! Men den lär vara slut i S va?? Vet ej om du har XS eller S

den dä

Rodebjer!!!!
Den är asstor i stl, jag kan tyvärr inte ha S. Blir alldeles för lång i ärmarna också. Testade den i blått för att se storleken... Den corallfärgade är helt omöjlig att få tag i i XS. Skjut mig....

Rodebjer!!!!
Den är asstor i stl, jag kan tyvärr inte ha S. Blir alldeles för lång i ärmarna också. Testade den i blått för att se storleken... Den corallfärgade är helt omöjlig att få tag i i XS. Skjut mig....
Haha åh men i så fall måste jag prova S!! Tycker jag är helt begraven i jobb nu, måste ha nåt flärdigt som belöning! Jag borde vara tillräckligt lång i armarna för S iaf, gör nog inte så mkt om den är för stor över livet

Haha åh men i så fall måste jag prova S!! Tycker jag är helt begraven i jobb nu, måste ha nåt flärdigt som belöning! Jag borde vara tillräckligt lång i armarna för S iaf, gör nog inte så mkt om den är för stor över livet

Kör bara kör!!!
Fick ett lyckorus idag när jag för 100 gången denna dag kollade Rodebjers hemsida och helt plötsligt låg där en XS!!! Måste varit en retur eller något. Klickade på köp direkt! Fick ett mail som bekräftade köpet. Hoppas nu bara att det inte var en bugg eller något :nailbiting: Håll tummarna!!!

För övrigt har jag sorterad mina vintagefynd. Massa roligt! Mer info kommer säkert på bloggen later on

vintage.jpg

Den blåa ser jättefin ut! jag köpte idag en mkt tråkig typ kimono på weekday för jag kände mig så akut ful http://shop.weekday.com/se/Womens_shop/Jackets_Coats/Miko_coat/542438-3068576.1#c-47958

Sen passade mitt face bra i dessa från wos så jag köpte dom med http://wosstore.com/collections/solglasogon/products/kliqe-svart

Kör bara kör!!!
Fick ett lyckorus idag när jag för 100 gången denna dag kollade Rodebjers hemsida och helt plötsligt låg där en XS!!! Måste varit en retur eller något. Klickade på köp direkt! Fick ett mail som bekräftade köpet. Hoppas nu bara att det inte var en bugg eller något :nailbiting: Håll tummarna!!!

För övrigt har jag sorterad mina vintagefynd. Massa roligt! Mer info kommer säkert på bloggen later on

vintage.jpg
där

Senast ändrad:
Tror att kimonon kan vara mkt användbar, bra köp!!!

Just ja, införskaffade denna långskjorta från Marc också. Inte min stil egentligen men lyckades naturligtvis ändå styla den enligt mina principer "galen färgglad tant" :rofl:

galen4.jpg

och så har jag köpt detta bling-bling-halsband som jag tänkte blir perfekt med min höststil som kommer bestå av polotröjor i konstiga färger med massa maxade halsband ovanpå

11358165_455099014656869_536757730_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 080
Senast: Sassy
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 902
Senast: super
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 308
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 568
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar