Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj så vackert!
Vad är ett rimligt pris för en superfin o världens mjukaste ljusbruna mockakappa?
Jag missade den på förbeställning (billigt) och kan nu köpa den med lite rabatt men den är fortfarande snordyr...
15 lax ord pris? Du får den för 8. Då äre taget!
Personligen hade jag inte köpt ett dyrt plagg i ljus mocka. Så rimligt för mig hade varit typ 4. Då hade jag kört (såvida den var snygg) och sen hade jag troligen ändå ångrat mig lite då den blivit skitig
good point, tack!!!
Sätter mig still i båten och ser om jag kanske kan få den till överkomligt pris i höst...
ELLER så beställer jag den i mörkblått jättebilligt (måste isf hända idag) och då får den i december.. men jag var lite sugen på brun.
åvasvåårt
Jag har en crush på en skinnjacka från Acne. Den är naturligtvis helt galen, mörkröd med vinröda detaljer i sammet. Helknäpp modell.
Ett så dyrt plagg borde vara typ "användbart och går till allt". Därav tvekar jag :P
den däVar på en secondhandrunda idag som var helt galen. Fick ta taxi hem pga överlast
Hittade sjukt mkt fint... ska plåta av ngn dag.
Måste verkligen ha denna klänning men det är slut i min storlek. Vill typ skjuta mig själv... i-landsproblematiken är mkt svår.
Vad är den ifrån????? Gud vad jag också vill ha!!!! Men den lär vara slut i S va?? Vet ej om du har XS eller S
den dä
Haha åh men i så fall måste jag prova S!! Tycker jag är helt begraven i jobb nu, måste ha nåt flärdigt som belöning! Jag borde vara tillräckligt lång i armarna för S iaf, gör nog inte så mkt om den är för stor över livetRodebjer!!!!
Den är asstor i stl, jag kan tyvärr inte ha S. Blir alldeles för lång i ärmarna också. Testade den i blått för att se storleken... Den corallfärgade är helt omöjlig att få tag i i XS. Skjut mig....
Haha åh men i så fall måste jag prova S!! Tycker jag är helt begraven i jobb nu, måste ha nåt flärdigt som belöning! Jag borde vara tillräckligt lång i armarna för S iaf, gör nog inte så mkt om den är för stor över livet
därKör bara kör!!!
Fick ett lyckorus idag när jag för 100 gången denna dag kollade Rodebjers hemsida och helt plötsligt låg där en XS!!! Måste varit en retur eller något. Klickade på köp direkt! Fick ett mail som bekräftade köpet. Hoppas nu bara att det inte var en bugg eller något Håll tummarna!!!
För övrigt har jag sorterad mina vintagefynd. Massa roligt! Mer info kommer säkert på bloggen later on