Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
sisters-point-geta-10-dress-101-whiteflower_2.jpg

sisters-point-geta-10-dress-101-whiteflower.jpg

Shoppat en till blommig klänning :D
Denna blir det på bröllopet nästa helg, om inte den första jag köpte passar.
Denna är ganska kort, men tja, återigen längre på mig än modellen :p

Jag har varit på IKEA och shoppat en jäkla massa möbler till mitt livs första alldeles egna lägenhet! Fortfarande inte alla bitar som behövs (vill ha en del begagnat eller i alla fall icke-IKEA), men det här känns som en bra början i alla fall. Allting är väldigt svart, vitt eller grått för att jag ska kunna använda det på många olika sätt, och så piffar jag upp med en massa färgglada detaljer istället :)
friheten-corner-sofa-bed-grey__0175610_PE328883_S4.JPG

kallax-drona-shelving-unit-with-inserts-white__0271657_PE413478_S4.JPG

leirvik-bed-frame-white__0173473_PE327668_S4.JPG

knubbig-table-lamp-white__0122206_PE278557_S4.JPG

brusali-chest-of-drawers-white__0179536_PE331783_S4.JPG

storm-floor-lamp-white__34337_PE124262_S4.JPG

vittsjo-nest-of-tables-set-of-brown__0135349_PE292040_S4.JPG

Ska%25CC%2588rmavbild%2B2015-07-05%2Bkl.%2B17.32.57.png

Första omgången tyger har anlänt! Mina är de högst upp till höger :) Det lila ska bli en överklänning med helvetesöppningar och det beiga tyget ska bli en mantel "hobbit-style"

Nya skor då jag har såna förbannade problem med en led :(
11357949_428139940705852_71036847_n.jpg

Och lite smått och gott från Louis Vuitton som jag visar när jag har fått hem allt. Och ett par jättefina handdukar från Missoni som jag inte hittar någon bild på :(

CL921C06G-J11@15.1.jpg

Den här beställde jag hem idag.
Tänkt att ha på ett bröllop nästa lördag. Hoppas den passar...
Kommer vara längre på mig då modellen är 176 eller 180, och jag bara 164 :p

Var har du hittat klänningen? Jag har ett par bröllop kvar att gå på i år och den hade ju varit perfekt :p

Vad är ett rimligt pris för en superfin o världens mjukaste ljusbruna mockakappa?
Jag missade den på förbeställning (billigt) och kan nu köpa den med lite rabatt men den är fortfarande snordyr...

Bar trött på min sommargarderob hoppade loss på rean på zara. Hittade bl a dessa! Mycket nöjd :)

17538083295

Edit: äsch det gick inte att lägga in bild via telefonen :/

kan inte hitta bilder på allt jag köpte, men några hittade jag! Jag köpte i andra färger: melerad ljusgrå med vit rygg och mörkmörkgrå med svart rygg.

4873055060_6_1_1.jpg

0264073111_6_1_1.jpg

och de här shortsen från H&M
hmprod

jag köpte lite smink igår:

sephora eyeliner. har bara haft mac tidigare så tänkte prova ett lite billigare alternativ :)

s1370766-main-Lhero.jpg

en vattenfast kajalpenna. jag har i stort sett bara haft eyeliner de senaste åren, så lite variation kan behövas!

Sephora_0.jpg

hittade en rea på sensai :up: och köpte dessa

lift up base
kanebo-sensai-foundations-lift-up-base-grundierung-30ml.jpg

skin focus corrector

large.jpg

mycket stress på sistone så hoppas dessa ska göra Under :D

3 nagellack från other stories och en ansiktskräm med spf 15 som var på rea allihop. Tänkte prova om ansiktskrämen är något att ha i sommar pga spf. billigare än solkräm iaf! :)

Jag har varit på IKEA och shoppat en jäkla massa möbler till mitt livs första alldeles egna lägenhet! Fortfarande inte alla bitar som behövs (vill ha en del begagnat eller i alla fall icke-IKEA), men det här känns som en bra början i alla fall. Allting är väldigt svart, vitt eller grått för att jag ska kunna använda det på många olika sätt, och så piffar jag upp med en massa färgglada detaljer

grattis till lägenheten! :)

jag köpte denna kepshatt från samt en klänning på cos (hittar ej bild) för min systers pengar :o. av bilden ser det ut som att man automatiskt förvandlas till mimare med den på, men den satt rätt fint faktiskt!

0247212001_0_0.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 080
Senast: Sassy
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 908
Senast: super
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 309
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 568
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar