Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Uppriktigt talat tilltalar den där kavajen mig. Rutorna hade jag kanske kunnat leva utan, men snittet är inte fel. Det skriker ju 80-tal, men jag har i veckan konstaterat att jag faktiskt tycker om mycket från 80-talet. Inte det som syntes på gatorna kanske, men det som stylades i tidningar och lite finare reportage.
Missförstå mig inte, Miami Vice-looken är inget jag önskar upprepas.
Älskade halsduken... Vad heter det? Bolero?Har haft en liten besatthet av denna tröja från Altewai Saome. Dock har den känts onödigt dyr och så gillade jag inte baksidan, den hade liksom en lång flärp som hängde ner över rumpan (älskar dock broderierna!). Nu hittade jag den på outlet så slog till och bad min skräddare korta av den baktill. Nöjd!!
Älskade halsduken... Vad heter det? Bolero?
Jag skulle vilja bo i din garderob.. Är den stor eller är du bra på att rensa ur?
Jag har samma objektiv och jag älskar detGjorde en rejäl rensning av garderoben för ett tag sen så nu måste man ju fylla på igen Kastade nästan alla mina trosor, jag förstår inte varför man har kvar de som är håliga och urtvättade.. Så det blev ett gäng nya trosor i olika färger.
Mysiga stickade tröjor kan man ju inte få för mycket av så här på hösten. Den gråa bor jag i mer eller mindre!
Sista köpet är nått jag funderat på lääänge, nämligen ett nytt objektiv. Nu är mitt fotosug äntligen tillbaka så förhoppningsvis uppfyller objektivet alla mina önskningar så jag kan bege mig ut och fota hösten
Jag har samma objektiv och jag älskar det
Du har så HIMLA fint hår!Införskaffade en kort sidenblus på Beyond Retro. (Sen fick tanten nån slags ålderskris och drog på sig en minikjol till och flashade celluliterna för omgivningen heh )
Du har så HIMLA fint hår!
Det påminner mig om att jag måste leta upp min jacka som jag fick av mormor. Den är ljusblå, "puffig" och väldigt väldigt 80-tal (någonstans däromkring, har inte så bra koll på årtalen men den är inte helt olikt den du just visade). Har en känsla av att den skulle tilltala dig...Min kompis mobbar ofta mina inköp, tex idag när jag hittade en rutig galen oversize kavaj från 80-talet. Hon bara "typiskt skäms-plagg", man ser ut som en clown...
Såklart var jag tvungen att köpa den eftersom jag gillar allt som är knäppt, roligt och färgglatt. Tog bort de gigantiska axelvaddarna och stylade den såhär:
Har också tighta jeans för första gången i mitt liv typ...