Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, var och såg filmen i helgen, la märke till att den var baserad på en bok, och blev så himla sugen pga säkert 100% bättre som bok. Han får gärna återkomma med en recension!Jag har köpt en bok till min sambo:
Absolut! Han får rapportera genom mig . Hur var filmen? Vi ska se den nästa vecka och är båda smått skeptiska (mest för att vi inte vill bli besvikna ).Åh, var och såg filmen i helgen, la märke till att den var baserad på en bok, och blev så himla sugen pga säkert 100% bättre som bok. Han får gärna återkomma med en recension!
Åh, var och såg filmen i helgen, la märke till att den var baserad på en bok, och blev så himla sugen pga säkert 100% bättre som bok. Han får gärna återkomma med en recension!
Absolut! Han får rapportera genom mig . Hur var filmen? Vi ska se den nästa vecka och är båda smått skeptiska (mest för att vi inte vill bli besvikna ).
Jag instämmer med @snow , den var typ sevärd pga klassisk rädda någon i rymden-film men inte så mkt mer än så Om man vet hur rymden funkar bli man nog irriterad på en del specialeffekter. Det märktes att de försökt tänka till kring könsroller, befälhavaren var kvinna t.ex, men det var ändå i princip bara män som pratade (med varandra), och en del andra stereotyper, som den "skojige" latino-piloten... Men Matt Damon i huvudrollen var rätt rolig ibland. Så, misstänker att boken är ett uppköp!Absolut! Han får rapportera genom mig . Hur var filmen? Vi ska se den nästa vecka och är båda smått skeptiska (mest för att vi inte vill bli besvikna ).
Duschdraperi
Om ni klickar på bilden kommer ni till videon på youtube.
Har absolut inget att tillföra, men O M G
Alla är vi olikaFramträdandet som sådant...
Hur menar du med "framförandet som sådant?"Framträdandet som sådant...