Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag unnade mig en väska som jag spanat på ett bra tag, nu tyckte jag att jag var värd den :love:

123295-0014_5

123295-0014_6

calvin-klein-cara-handbag-k60k600994-001.jpg

Min designerkompis har tillverkat ett halsband åt mig! Hon känner verkligen min stil. Kommer bli så jävla fint! Kommer få det levererat på onsdag

12107479_895574590491720_1558495909_n.jpg

Jag har shoppat lite grejer till hemmet!

Satsbord

Soffbord
sikri-koppar-taklampa.jpeg

Lampa
hmprod

Duschdraperi
hmprod

Handdukar

WS-32591-01.jpg

Och en väggdekoration! (Fast i grå)

Åh, var och såg filmen i helgen, la märke till att den var baserad på en bok, och blev så himla sugen pga säkert 100% bättre som bok. Han får gärna återkomma med en recension!
Absolut! Han får rapportera genom mig :D. Hur var filmen? Vi ska se den nästa vecka och är båda smått skeptiska (mest för att vi inte vill bli besvikna :p).

Åh, var och såg filmen i helgen, la märke till att den var baserad på en bok, och blev så himla sugen pga säkert 100% bättre som bok. Han får gärna återkomma med en recension!

Absolut! Han får rapportera genom mig :D. Hur var filmen? Vi ska se den nästa vecka och är båda smått skeptiska (mest för att vi inte vill bli besvikna :p).

Jag har läst boken och sett filmen. Boken är jätterolig om en är intresserad av teknik. Den är ungefär 97 procent teknik, 2,9 procent humor och 0,1 procent känslor. Jag gillade den! :)

Filmen är typ 50 procent teknik, 20 procent humor och 30 procent känslor. Även den sevärd men självklart saknas en massa passager från boken som jag gillade.

@snow Då är det alltså en perfekt bok för min sambo :D. Filmen blir han nog inte jätteimpad av. Tack för infon! :)

Jag instämmer med @snow , den var typ sevärd pga klassisk rädda någon i rymden-film men inte så mkt mer än så :) Om man vet hur rymden funkar bli man nog irriterad på en del specialeffekter. Det märktes att de försökt tänka till kring könsroller, befälhavaren var kvinna t.ex, men det var ändå i princip bara män som pratade (med varandra), och en del andra stereotyper, som den "skojige" latino-piloten... Men Matt Damon i huvudrollen var rätt rolig ibland. Så, misstänker att boken är ett uppköp!

Är det nån som har nån aning om vars de här kläderna är ifrån? De ser så otroligt mysiga ut! Jag har kommenterat videon men inte fått nått svar..

Om ni klickar på bilden kommer ni till videon på youtube.

Behöver VERKLIGEN INTE ett till ytterplagg meeeen var tvungen att köpa denna rosa fluffiga kappa när jag ramlade över den på en secondhand

pink1.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 080
Senast: Sassy
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 899
Senast: super
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 308
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 566
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar