Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
f15798e5-a1b5-4c81-8b5d-9b4e490a1ae4.jpg

Ny säng!!

Massa nagellack i roliga färger pga är dödssjuk typ. Ska jag avlida kan jag lika gärna vara snygg ;)
Tänkte att jag även borde lukta gott så inhandlade även parfym:

parfym.jpg

Tjåppade lite på H&M. Letade egentligen efter denna:
hmprod

Men den fanns inte på det H&M som ligger i staden jag jobbar i, så ska kolla i hemstaden i stället. Annars beställa. Ska ha den på julfesten, hehe :D

I stället blev det denna:

hmprod

+ två superfina maskeradmasker :love:

Har pga sjukdom inte pallat gå utanför dörren på några dagar. Så idag höll jag på att bli galen så jag drog på en massiv shoppingtur. Köpte en fantastisk lila ullkappa (vintage), en grå päls i bomberjacka-modell (också vintage, toppskick!) och så en blåfärgad pälshalsduk (typ) som jag tänker att man kan styla snyggt, måste bara komma på hur :angel:

Köpte även dessa gråa 70-tals brallor på rea på HM. Har jäkligt korta ben, men de blev låååånga i dessa (i kombo med platåskor ;) )

gra1.jpg

Haha, det uttrycket har jag aldrig hört förut!
Fanny i USA är ju rumpa medan det i UK är fitta ;). Så där blir det bum bag istället :D.

Finns säkert massa mer ord den kallas för, jag har dock bara koll på dom två (och förstår inte varför nån av dem heter som de gör, man har dem ju inte på rumpan? :confused:)

Fanny i USA är ju rumpa medan det i UK är fitta ;). Så där blir det bum bag istället :D.

Finns säkert massa mer ord den kallas för, jag har dock bara koll på dom två (och förstår inte varför nån av dem heter som de gör, man har dem ju inte på rumpan? :confused:)

Googlade lite och så här säger Wiki:

"The name "fanny pack" is derived from the way they were traditionally worn facing the rear above the buttocks, for which "fanny" is a slang term in the United States."

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 075
Senast: Sassy
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 899
Senast: super
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 308
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 566
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar