Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är inte varje år man fyller 27, så jag tyckte det var en bra ursäkt för att köpa en ny bil. :angel: :D

attachment.php
Du får gärna säga till mig att den är hemskt otrevlig :p Jag ser såna varje dag när jag jobbar och blir hela tiden sugen på att byta ut min nuvarande bil mot något liknande.

Jag köpte mig ett par nya stövlar för ett tag sen. Tänkte haft dem till jakten, i skogen, i stallet osv egentligen, men de är så jäkla sköna (och snygga! :love: ) att de typ inte varit av mina fötter sen jag köpte dem :angel:
Älskar att jag kan ha dem under jakt på helgen, gå ner mig i nåt lerigt helvete till mosse, komma hem, spola av dem och sedan ha dem till jobbet på måndagen :D
Förstår varför folk som har dem har mer än ett par, trots det hutlösa priset.

På mina fötter just nu:
12277604_1640181616243023_1536777322_n.jpg

googlebild:
galway-slimfit.jpg

Ehm ja:p Butiken ville ha nästan 12000 kr för den. Tur att vi har en lokal sömmerska som även säljer brudklänningar och som vi känner litegranna som kunde sälja den för 8000 kr till oss :D Exakt samma klänning!

Gud vad gött! Då känns det lite mer rimligt :p
Den jag tittat på idag var nedsatt från 12000 till 7000. Mycket bra :p

Jag/vi har handlat alldeles för mycket på sistone. Dock mest bara inredning och underställ/värmekläder.. Det kanske är så man gör som lantis.. Inga snyggkläder eller så.. ;)
Har köpt nya bokhyllor, hallmöbel, ny lampa till sovrummet, torktumlare, memoryfoam-kudde till mig, massor av prydnadskuddar, förvaringsboxar modell lite finare att ha i badrummet, hylla till badrummet, lite ljusstakar etc..
Har också köpt världens härligaste underställ, massor av raggsockor och nya elsulor.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 075
Senast: Sassy
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 898
Senast: super
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 308
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 564
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar