R
Raderad medlem 68338
@tornblomma Men åh, jag vill ju se bikinin!
Fattar inte varför instagram censurerar den men jag PMar mitt insta-användarnamn så kan du se den där!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@tornblomma Men åh, jag vill ju se bikinin!
Danke schön!Fattar inte varför instagram censurerar den men jag PMar mitt insta-användarnamn så kan du se den där!
Ok alla tekniska ungdomar! Tanten funderar på om det är värt att investera i en ipod touch 6? Tänkte lyssna på ljudböcker och musik (Spotify) men det känns onödigt att ta med mobilen. Eller? Är det värt det? Eller onödigt? Helst hade jag föredragit en mindre ipod typ nano men den verkar inte funka med Spotify? Tips?
Jag hade lätt tagit med mobilen, har alltid med mig den när jag reser. Hade absolut inte köpt en ipod touch, hade en för några år sen och den är ju bara som en halvkass telefon - lika stor men utan alla funktioner.Ok alla tekniska ungdomar! Tanten funderar på om det är värt att investera i en ipod touch 6? Tänkte lyssna på ljudböcker och musik (Spotify) men det känns onödigt att ta med mobilen. Eller? Är det värt det? Eller onödigt? Helst hade jag föredragit en mindre ipod typ nano men den verkar inte funka med Spotify? Tips?
... hade en för några år sen och den är ju bara som en halvkass telefon - lika stor men utan alla funktioner.
Tack för era tips och svar! Det får bli mobilen!
Jag tjänade typ 2 lök pga detta och införskaffade istället en snygg lång kjol från Rodebjer
Det var ungefär det jag själv kom fram till. Tack för att du delade med dig av erfarenheten
men var fan ska du @tornblomma och varför pröjsar du inte en biljett åt mig?
Fy vad jävla underbart rent ut sagt. Återkom SNÄLLA med en rapport och gärna öh länkar till hotell etc för jag vill börja planera en riktig jävla slappa-bada-drickadrinkar-semester.Jag ska gömma mig i Karibien och VILA!!! Det ingår 20 kg incheckad bagage, banta och häng med?
Ja vad smart @Chili ! Vi kommer bo i bungalow på stranden typ:
Enligt researrangören finns gratis wifi inom området. Så borde kunna surfa på det. Funderar dock på att köpa en såndär "trådlös" iphoneladdare så jag slipper springa och ladda telefonen om jag ska lyssna på spotify och grejer under dagarna. Har en iphone 6 (den äldre varianten) och den har inte jordens bästa batteritid... men får dras med den tills 7:an kommer är planen