Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tröja i merinoull från Benetton, lakan från BHS, salt och pepparkar från Georg Jensen och kaffeskedar från Zara Home :)

01-15A_1188E1040_674-01.jpg

31804910860_large.jpg

combi1_1.png

7954000250_2_6_3.jpg

Jo just, på tal om bikini har jag köpt ytterligare en tantig en på ellos! Jag verkar vara förpassad till "tantbutiker" pga min tantiga bikini-smak :p

Denna har jag köpt!

12-2939.jpg

Plus en matchande sarong (grå med rosa fläckar på) från Marc Jacobs. Och en solhatt! :D
Kan se mig själv framför mig med en stor rooooosa paraplydrink på playan ;)

Ok alla tekniska ungdomar! Tanten funderar på om det är värt att investera i en ipod touch 6? Tänkte lyssna på ljudböcker och musik (Spotify) men det känns onödigt att ta med mobilen. Eller? Är det värt det? Eller onödigt? Helst hade jag föredragit en mindre ipod typ nano men den verkar inte funka med Spotify? Tips?

Ok alla tekniska ungdomar! Tanten funderar på om det är värt att investera i en ipod touch 6? Tänkte lyssna på ljudböcker och musik (Spotify) men det känns onödigt att ta med mobilen. Eller? Är det värt det? Eller onödigt? Helst hade jag föredragit en mindre ipod typ nano men den verkar inte funka med Spotify? Tips?

Jag tar med mobilen på resor men stänger av mobildata, och surfar på lokala wi-fi-nät. Hotellen brukar ju ha det. :) kan vara skönt att kunna kolla mailen eller slösurfa innan man somnar. Så jag hade nog laddat ner musik och böcker på mobilen, dvs laddat ner mina listor från Spotify så jag kan lyssna offline, men andra kanske mer ser tjusningen i en ren musikspelare. :)

Jag hade lätt tagit med mobilen, har alltid med mig den när jag reser. Hade absolut inte köpt en ipod touch, hade en för några år sen och den är ju bara som en halvkass telefon - lika stor men utan alla funktioner.

Tack för era tips och svar! :bow: Det får bli mobilen!
Jag tjänade typ 2 lök pga detta :angel: och införskaffade istället en snygg lång kjol från Rodebjer ;)

Ja vad smart @Chili ! Vi kommer bo i bungalow på stranden typ:
12353321_1036172856402887_1534598625_n.jpg

Enligt researrangören finns gratis wifi inom området. Så borde kunna surfa på det. Funderar dock på att köpa en såndär "trådlös" iphoneladdare så jag slipper springa och ladda telefonen om jag ska lyssna på spotify och grejer under dagarna. Har en iphone 6 (den äldre varianten) och den har inte jordens bästa batteritid... men får dras med den tills 7:an kommer är planen

Jag ska gömma mig i Karibien och VILA!!! Det ingår 20 kg incheckad bagage, banta och häng med? ;)
Fy vad jävla underbart rent ut sagt. Återkom SNÄLLA med en rapport och gärna öh länkar till hotell etc för jag vill börja planera en riktig jävla slappa-bada-drickadrinkar-semester.

Ps. Börjar banta asap.

Ja vad smart @Chili ! Vi kommer bo i bungalow på stranden typ:
12353321_1036172856402887_1534598625_n.jpg

Enligt researrangören finns gratis wifi inom området. Så borde kunna surfa på det. Funderar dock på att köpa en såndär "trådlös" iphoneladdare så jag slipper springa och ladda telefonen om jag ska lyssna på spotify och grejer under dagarna. Har en iphone 6 (den äldre varianten) och den har inte jordens bästa batteritid... men får dras med den tills 7:an kommer är planen

Skaffa en powerbank med solceller och möjlighet att ladda via vägguttag. Då kan man alltid ladda mobil, surfplatta eller dator. :idea: :) särskilt när man har sån solgaranti som du kommer ha! :D finns tex för ca 500 kr på olika elektronikaffärer.
Och som sagt, ladda ner musik och böcker så du kan lyssna utam wi-fi. :)

Jag är sur. Jag funderade förut på att köpa en jacka på HM, men velade. Nu har jag bestämt mig för att jag vill ha den, men då är den slutsåld i storlek small (som jag ska ha) :banghead:

Det råkar inte vara någon här på buke som sett den här jackan någonstans i Sthlm i just strl small?
hmprod

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 075
Senast: Sassy
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 895
Senast: super
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 308
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 563
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar