Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
... är dock lite velig och funderar på om jag ska lämna tillbaka den...
Tack för det här inlägget! Jag har hållit koll nu några några dagar och idag fanns den i lager igen, sååå, nu är den beställd! Hoppas verkligen att den passar@Red_Chili HM uppdaterar lager tidigt på morgonen (kl 5:30 - 6:00) Även REA blir uppdaterad. Och vissa tror extra mycket på torsdagsmorgon.
Eller ring kundservice.
Var köpte du dem? ser riktigt sköna ut!Ett par vinterridbyxor, vattentäta och fodrade med fleece. Billigare än många byxor på t.ex. Hööks, men supersköna, blev nästan för varm istället. De ser visserligen lite kinky ut (ser ut som ridbyxor i läder) men är otroligt sköna. Jag köpte bruna, fanns i svart och beige/vit (för tävling) också.
Googlebilder:
vet inte om det är ok att skriva här annars pmar jag dig.Var köpte du dem? ser riktigt sköna ut!
Nu har jag kommit på att det där med broddade gympadojjor är fullständigt onödigt. Jag använder bara kängor/stövlar på vintern när det är halt.
Såå nu funderar jag istället på de här!
Ca 1500-1800kr.. Jag har någon maxgräns för mig själv på 1000kr för ett par skor, tidigare la jag bara någon hundralapp per inköp men upptäckte hur underbart det är med riktigt bra skor och att riktigt bra skor ofta kostar en hel del... Men att lägga på ytterligare 500kr känns tokigt. Jag har ett par underbara (men fulare ) vinterkängor utan broddar. Normalpriset var ca 1700kr även på dem, men jag hittade dem på rea för 500kr och hade gärna gjort något liknande med icebugsDom där var snyggare! Jag gillar högre skor vad går dom loss på?