Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
New_MT1210O2.jpg
nya löparskor. Och ett par regnbyxor.

New_MT1210O2.jpg
nya löparskor. Och ett par regnbyxor.

Coola! Jag har aldrig sprungit i New Balance faktiskt. Såg ut som rätt mycket dämpning för en terrängsko (?), vad är tänkt användningsområde?

Jag var i USA för någon vecka sedan och då inhandlades dessa:
410738_6600

Gudomligt sköna :love:

Hade tänkt klara mig med någon av de ryggsäckar jag redan har i Afrika, men så igår fick jag såklart noja att de är för små så jag shoppade denna som förhoppningsvis är skön. Precis som med skor är det alltid lite av en chansning att köpa ryggsäck när man inte testat den, men jag har goda erfarenheter av Osprey sen tidigare så jag chansade.
Osprey_Ws_Kyte_36_Rose_Red_00[1470x849].jpg

Coola! Jag har aldrig sprungit i New Balance faktiskt. Såg ut som rätt mycket dämpning för en terrängsko (?), vad är tänkt användningsområde?

Jag var i USA för någon vecka sedan och då inhandlades dessa:
410738_6600

Gudomligt sköna :love:

Hade tänkt klara mig med någon av de ryggsäckar jag redan har i Afrika, men så igår fick jag såklart noja att de är för små så jag shoppade denna som förhoppningsvis är skön. Precis som med skor är det alltid lite av en chansning att köpa ryggsäck när man inte testat den, men jag har goda erfarenheter av Osprey sen tidigare så jag chansade.
Osprey_Ws_Kyte_36_Rose_Red_00[1470x849].jpg
Hade ett par NB som jag gillade förut när jag sprang mer asfalt. Planen med dessa är att ha nåt bekvämt för inte alltför tekniska långpass. Återstår att se om det kommer funka som jag vill.
Osprey gillar jag också, köpte mig en veckoturssäck därifrån i somras efter många år med gammal fjällrävenramsäck. Du får recensera den där sen!

Ska%25CC%2588rmavbild%2B2016-01-30%2Bkl.%2B02.54.05.png

Dagens loppis-shopping plagg 1: En skjorta jag inte kan bestämma mig om den är sjukt snygg eller sjukt ful. Det syns kanske inte så bra på bilden men skjortan är försedd med axelvaddar och med fick jag matchande kjol och bälte!

Ska%25CC%2588rmavbild%2B2016-01-30%2Bkl.%2B02.54.27.png

Dagens loppis-shopping plagg 2: Jacka från Hampton Republic som jag länge funderat på att köpa men inte haft råd med. Bägge plaggen kostade mig totalt 80:-

Idag fick jag äntligen tummen ur och skaffade nya glasögon! Det blev de här bågarna :love:
25061260-ortho-2000x1125.jpg

De finns i lila också, och jag fastnade egentligen för dem först, men min förståndiga mor övertalade mig om att de var balla nog i brunt, och att de lila skulle skära sig mot håret när jag färgar det rödbrunt igen ;)

Beställde just hem en ny lur! Ska bli skönt med en vettig telefon som inte behöver startas om x antal gånger per dag samt hänger sig konstant...

samsung-galaxy-s6-32gb-guld.jpg
Har precis beställt samma :). Har haft flera Iphones på raken så det känns lite konstigt. Men varenda iPhone jag haft har dött så fort jag är i stallet, trots fullt batteri. Går ju inte att ha en telefon man inte kan lita på speciellt inte när man alltid är själv i stall och på uteritter..

Har precis beställt samma :). Har haft flera Iphones på raken så det känns lite konstigt. Men varenda iPhone jag haft har dött så fort jag är i stallet, trots fullt batteri. Går ju inte att ha en telefon man inte kan lita på speciellt inte när man alltid är själv i stall och på uteritter..

Hoppas vi blir nöjda :) har alltid haft samsung och varit nöjd, förutom med min nuvarande S4 mini...

Vars beställde du ifrån?

Eftersom jag tappade jobbmobilen i golvet så att skalet gick sönder så fick jag en anledning att köpa nytt ;)
211910846_46c86fe9-df1a-47a7-88dd-a0f74a258c3c.jpg

Passade på att beställa ett par rosametallic hörlurar till också :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 075
Senast: Sassy
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 894
Senast: super
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 303
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 563
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar