vet inte om det är ok att skriva här annars pmar jag dig.
På decathlon.se de är ganska så rymliga i storleken bara så du vet.
Kollade och hittar inga som är vattentäta, vad heter de?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vet inte om det är ok att skriva här annars pmar jag dig.
På decathlon.se de är ganska så rymliga i storleken bara så du vet.
Kipwarm från Fouganza. Finns både för dam och herr.Kollade och hittar inga som är vattentäta, vad heter de?
(Läs: Tjöp genast, jag tänker fota dig i den!)
Jag köpte.
nya löparskor. Och ett par regnbyxor.
Hade ett par NB som jag gillade förut när jag sprang mer asfalt. Planen med dessa är att ha nåt bekvämt för inte alltför tekniska långpass. Återstår att se om det kommer funka som jag vill.Coola! Jag har aldrig sprungit i New Balance faktiskt. Såg ut som rätt mycket dämpning för en terrängsko (?), vad är tänkt användningsområde?
Jag var i USA för någon vecka sedan och då inhandlades dessa:
Gudomligt sköna
Hade tänkt klara mig med någon av de ryggsäckar jag redan har i Afrika, men så igår fick jag såklart noja att de är för små så jag shoppade denna som förhoppningsvis är skön. Precis som med skor är det alltid lite av en chansning att köpa ryggsäck när man inte testat den, men jag har goda erfarenheter av Osprey sen tidigare så jag chansade.
Har precis beställt samma . Har haft flera Iphones på raken så det känns lite konstigt. Men varenda iPhone jag haft har dött så fort jag är i stallet, trots fullt batteri. Går ju inte att ha en telefon man inte kan lita på speciellt inte när man alltid är själv i stall och på uteritter..Beställde just hem en ny lur! Ska bli skönt med en vettig telefon som inte behöver startas om x antal gånger per dag samt hänger sig konstant...
Har precis beställt samma . Har haft flera Iphones på raken så det känns lite konstigt. Men varenda iPhone jag haft har dött så fort jag är i stallet, trots fullt batteri. Går ju inte att ha en telefon man inte kan lita på speciellt inte när man alltid är själv i stall och på uteritter..
Hoppas vi blir nöjda har alltid haft samsung och varit nöjd, förutom med min nuvarande S4 mini...
Vars beställde du ifrån?
Jag kollar alltid tradera först. Men det är nog inte alltid äkta läder där.Eftersom att vi ändå pratar mobiler, vart hittar man ett snyggt plånboksfodral i äkta läder till luren?
Jag gillar inte Tradera, annars bra tips ! Hittade ett nu bara för att jag frågade här, letade hela helgen utan framgång. Men nu så .Jag kollar alltid tradera först. Men det är nog inte alltid äkta läder där.