Ja, det får vi hoppas ! Låter lovande.
Telenor, förlängde enkelt mitt abonnemang, du?
Siba!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det får vi hoppas ! Låter lovande.
Telenor, förlängde enkelt mitt abonnemang, du?
Coola! Jag har aldrig sprungit i New Balance faktiskt. Såg ut som rätt mycket dämpning för en terrängsko (?), vad är tänkt användningsområde?
Jag var i USA för någon vecka sedan och då inhandlades dessa:
Gudomligt sköna
Hade tänkt klara mig med någon av de ryggsäckar jag redan har i Afrika, men så igår fick jag såklart noja att de är för små så jag shoppade denna som förhoppningsvis är skön. Precis som med skor är det alltid lite av en chansning att köpa ryggsäck när man inte testat den, men jag har goda erfarenheter av Osprey sen tidigare så jag chansade.
@Bexzor Åh, sånadär lampor är så fina! =)
//r
Jaa, som jag längtat att kunna köpa den . Lite synd bara att sambon som är kund på samma företag inte fått det erbjudandet för då hade det kunnat bli en till sån till vardagsrummet uppe
Jodphurs är alltid snyggt, men jag tycker nog att de första är snäppet vassare ändåJag har inte shoppat än, men ska.. men kan inte välja vilka
Vilka tycker ni är snyggast?
Jag tycker båda är så snygga! Först tyckte jag jordphursen men nu tycker jag kanske att de andra ser lite mer dressade ut... jag har ofta lite mer dressade kläder, kanske phursen blir för casual till? Vill ha båda
Jag har inte shoppat än, men ska.. men kan inte välja vilka
Vilka tycker ni är snyggast?
Jag tycker båda är så snygga! Först tyckte jag jordphursen men nu tycker jag kanske att de andra ser lite mer dressade ut... jag har ofta lite mer dressade kläder, kanske phursen blir för casual till? Vill ha båda
Siba!
Vill kunna använda min telefon nuuuu! Men man måste ju ha ett nano sim-kort...
Nån här som har klippt till sitt gamla simkort så att det passade till den nya telefonen?
Jag har men köpte nån mall man satte kortet i o klippte
Äsch! Klipp! Det gjorde jag till förra telefonenJag googlade lite mer och väntar nog då, vågar inte klippa på frihand riktigt haha