Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Coola! Jag har aldrig sprungit i New Balance faktiskt. Såg ut som rätt mycket dämpning för en terrängsko (?), vad är tänkt användningsområde?

Jag var i USA för någon vecka sedan och då inhandlades dessa:
410738_6600

Gudomligt sköna :love:

Hade tänkt klara mig med någon av de ryggsäckar jag redan har i Afrika, men så igår fick jag såklart noja att de är för små så jag shoppade denna som förhoppningsvis är skön. Precis som med skor är det alltid lite av en chansning att köpa ryggsäck när man inte testat den, men jag har goda erfarenheter av Osprey sen tidigare så jag chansade.
Osprey_Ws_Kyte_36_Rose_Red_00[1470x849].jpg

Tror det är den modellen på ryggsäck jag har. Älskar den! Har iof inte nån annan referensram men den är så fiffig. :) man kan hänga på grejer och det finns mängder med fack. ångrar att jag inte tog en större bara, den fanns inte i butik men på nätet hittade jag i efterhand.

Jag har inte shoppat än, men ska.. men kan inte välja vilka :nailbiting::nailbiting:

Vilka tycker ni är snyggast?

burgundy-jodphur-for-dam.jpg

burgundy-chelsea-for-dam.jpg

Jag tycker båda är så snygga! Först tyckte jag jordphursen men nu tycker jag kanske att de andra ser lite mer dressade ut... jag har ofta lite mer dressade kläder, kanske phursen blir för casual till? Vill ha båda :love:

Jag har inte shoppat än, men ska.. men kan inte välja vilka :nailbiting::nailbiting:

Jag tycker båda är så snygga! Först tyckte jag jordphursen men nu tycker jag kanske att de andra ser lite mer dressade ut... jag har ofta lite mer dressade kläder, kanske phursen blir för casual till? Vill ha båda :love:
Jodphurs är alltid snyggt, men jag tycker nog att de första är snäppet vassare ändå :)

@Venus_in_Furs Jag hade valt de översta paret :)

Ska%25CC%2588rmavbild%2B2016-02-04%2Bkl.%2B14.02.11.png

Active low-cut socks från XXL Sport och vildmark. Älskar verkligen dessa strumpor och köpte på mig ett par extra nu när jag var på det fasta landet. Älskar verkligen hur tunna de är och hur väl de formar sig efter foten. Äger nu 2 par vita, ett par skrik-rosa samt ett par av den färg som visas ovan. Rekommenderas starkt!!

Jag tycker de första är snyggast, och jodphurs är mer formellt än chelseaboots. Ser att några kallar chelseabootsen för jodhpurs, men för mig är jodhpurs = modell 1.

//Nörd när det kommer till klassiska herrskor :o

Tog en spontan sväng in på Stadsmissionen idag och införskaffade detta:

12627987_1007140392690292_180424312_n.jpg

Shoppat alldeles för mycket, nu är det tänkt att sortera, använda det jag har och ha shopping-stopp resten av året. Om jag behöver något ''nytt'' får det bli begagnat!! :o

Blivit bla. en soffa, en ny mobil pga. förra trasig, en bikerväst, en pälsväst, 5 st slokhattar, massa smink och piercingsmycken (från ebay) och nu senast en ny hybrid-dator.

hybrid_point_of_view_tab-p1005w-232-kb_z3735f2gb32gbumaw10-35333770-xtra5.jpg

Skäms lite nu när jag räknat upp allt.

2016-02-05-2051_56b4fd2ae087c36406be98c8.jpg

Blir inte direkt ensam med den här, men behövde en ny väska där jag kunde få med allt jag behöver när jag är på universitetet :up: Och den är ju rätt snygg :D

Ja just ja, beställde nytt löshår och hårartiklar också!
Torrschampo, schampo från Maria Nila, en färgbomb och en produkt som ska vara jättebra för hårbotten.
:o:o
143-106_1.jpg

Köpte mitt första par chinos idag! Det är öppet köp och köpte dem då jag äntligen hittade ett par som satt bra överallt... Det är bara en sak som bekymrar mig och det är längden. Är dessa byxor för korta? Vad kan man ha för skor till chinos? Skulle converse passa? :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 075
Senast: Sassy
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 892
Senast: super
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 303
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 563
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar