Tycker jag inte de är, chinos får gärna gå ner till anklarna. Annars brukar jag vika upp mina så de slutar en bit ovanför. Converse är snyggt till Chinos! Även ett par schyssta loafers skulle funka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker jag inte de är, chinos får gärna gå ner till anklarna. Annars brukar jag vika upp mina så de slutar en bit ovanför. Converse är snyggt till Chinos! Även ett par schyssta loafers skulle funka
När man vandrar, har man med sig mat och bygger tält och bor i skogen då? Tycker det låter som en rolig sak men känner mig lite tillbakadragen när det gäller att gå på toa i naturen..@strawberrysylt Åh så roligt det låter! Jag har alldeles för dålig disciplin för att orka träna inför något sådant . Stort lycka till!
Jag ska vandra (har nästintill noll egen utrustning, men shoppa är ju kul ) Det blir nog främst i Sverige i år, förhoppningsvis längre norrut än vad jag varit förr så det känns jätteroligt. Vad har du för resplaner?
Åh vad härligt att höra att det finns alternativ! Vill verkligen prova att vandra någon gång.@Trasdocka Ja, lite så! Hur långt och var en väljer att gå är ytterst individuellt men vissa leder går förbi vandrarhem m.m. så det går att välja hur out doorsy strapatsen ska vara . Även till fjälls går det utmärkt att utgå från en stuga och göra dagsvandringar om en inte vill kånka på tält, sovsäck och frystorkad mat hela resan.
Jag älskar mina nya hattar! Kommer bli så snygga outfits i vår/sommar känner jag. TRÖTT PÅ VINTERJACKA.
Blev för övrigt en annan hybrid, Acer Switch(fanns bara vit). Hade velat ha en rosa men kanske räcker att man har EN rosa dator.
Är det tänkt vara en världskarta? Isf schysst idé då den som får dom kan ringa in ställen de varit på.Jag har shoppat sängkläder som var jättemjuka och mysiga:
Hand-handdukar till badrummet:
Pappbokstäver som jag ska pyssla till en present som ska se ut typ såhär:
Nä, hans bokstav har en karta från hans hemland, min från mitt hemland .Är det tänkt vara en världskarta? Isf schysst idé då den som får dom kan ringa in ställen de varit på.