Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Köpte mitt första par chinos idag! Det är öppet köp och köpte dem då jag äntligen hittade ett par som satt bra överallt... Det är bara en sak som bekymrar mig och det är längden. Är dessa byxor för korta? Vad kan man ha för skor till chinos? Skulle converse passa? :D

Tycker jag inte de är, chinos får gärna gå ner till anklarna. Annars brukar jag vika upp mina så de slutar en bit ovanför. Converse är snyggt till Chinos! Även ett par schyssta loafers skulle funka

Någon som vet var det finns svarta kappor köpa? Behöver nån mellanjacka att ha när det är för varmt för min vinterjacka.. Hmm..

Känns som om jag har shoppat ovanligt mycket för att vara jag på sistone...

Idag blev det en sån här som jag ska åka skidor i =):

908014.jpg

//r

@Septicemia =) Tack! Jag ska åka Tjejvasan + träna dessförinnan förstås om snön går tillbaka till fast form, just nu rinner den...

Färgen på din ryggsäck var lika fin den! Rosa och turkos= <3 Ska du vandra eller luffa? Jag ska också ev shoppa ryggsäck innan sommaren, ressugen!

//r

@strawberrysylt Åh så roligt det låter! Jag har alldeles för dålig disciplin för att orka träna inför något sådant :p. Stort lycka till!
Jag ska vandra (har nästintill noll egen utrustning, men shoppa är ju kul ;)) Det blir nog främst i Sverige i år, förhoppningsvis längre norrut än vad jag varit förr så det känns jätteroligt. Vad har du för resplaner?

@Septicemia Tack! Haha, jo fast jag har inte tränat alls så mycket som jag tänkt, men det får gå som det går... har absolut inte något tidsmål eller så, utan mitt mål är att vara på gott humör hela dagen och ta mig i mål, känns som ett bra mål tycker jag!

Vad roligt att vandra! Det har jag gjort alldeles för lite... Jag ska eventuellt tågluffa i sommar, i Spanien och Portugal, har en ryggsäck, men vill ha en mindre den här gången =).

//r

@strawberrysylt Det låter väl som alldeles perfekta mål att jobba emot!

Jag har skogs-skills men ingen direkt erfarenhet av att gå långt och bära tungt så det ska bli jättespännande. Tur att sambon är van vid såväl vandring som nybörjare :up:. Låter spännande, jag vill också tågluffa men är fast på jobbet hela, hela sommaren....

@strawberrysylt Åh så roligt det låter! Jag har alldeles för dålig disciplin för att orka träna inför något sådant :p. Stort lycka till!
Jag ska vandra (har nästintill noll egen utrustning, men shoppa är ju kul ;)) Det blir nog främst i Sverige i år, förhoppningsvis längre norrut än vad jag varit förr så det känns jätteroligt. Vad har du för resplaner?
När man vandrar, har man med sig mat och bygger tält och bor i skogen då? :D Tycker det låter som en rolig sak men känner mig lite tillbakadragen när det gäller att gå på toa i naturen.. :o

@Trasdocka Ja, lite så! Hur långt och var en väljer att gå är ytterst individuellt men vissa leder går förbi vandrarhem m.m. så det går att välja hur out doorsy strapatsen ska vara :D. Även till fjälls går det utmärkt att utgå från en stuga och göra dagsvandringar om en inte vill kånka på tält, sovsäck och frystorkad mat hela resan.

En tokflickig väska till våren, som ska matchas till olivgrönt, marinblått, grått och beige :love:
_mg_7806_2.jpg

_mg_7804.jpg

_mg_7807.jpg

Och så en liten vinröd goding som jag hittade till 50%, älskar att fynda sådant man ändå kikat på. Har haft span på den sen i höstas :). Calvin Klein gör jättefina väskor, iaf de i riktigt läder. Detta är min andra och jag är jättenöjd med båda två :)

calvinklein-45633_q9a9446_s_6_.jpg

calvin-klein-claret-kate-leather-across-body-bag-product-0-220413843-normal.jpeg

calvin-klein-burgundy-kate-burgundy-flap-over-cross-body-bag-purple-product-4-875964361-normal.jpeg

@Trasdocka Ja, lite så! Hur långt och var en väljer att gå är ytterst individuellt men vissa leder går förbi vandrarhem m.m. så det går att välja hur out doorsy strapatsen ska vara :D. Även till fjälls går det utmärkt att utgå från en stuga och göra dagsvandringar om en inte vill kånka på tält, sovsäck och frystorkad mat hela resan.
Åh vad härligt att höra att det finns alternativ! :D Vill verkligen prova att vandra någon gång. :up:

Jag älskar mina nya hattar! Kommer bli så snygga outfits i vår/sommar känner jag. TRÖTT PÅ VINTERJACKA.

Blev för övrigt en annan hybrid, Acer Switch(fanns bara vit). Hade velat ha en rosa men kanske räcker att man har EN rosa dator.

Acer-Aspire-Switch-image1.jpg

12501996_1963693877189336_1588188183_n.jpg

Senast ändrad:
Jag älskar mina nya hattar! Kommer bli så snygga outfits i vår/sommar känner jag. TRÖTT PÅ VINTERJACKA.

Blev för övrigt en annan hybrid, Acer Switch(fanns bara vit). Hade velat ha en rosa men kanske räcker att man har EN rosa dator.

12501996_1963693877189336_1588188183_n.jpg

Vart har du hittat dessa helt underbara skapelser? *villha*

Jag har shoppat sängkläder som var jättemjuka och mysiga:

hmprod

Hand-handdukar till badrummet:

hmprod

hmprod

Pappbokstäver som jag ska pyssla till en present som ska se ut typ såhär:

il_570xN.841524777_l9z0.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 075
Senast: Sassy
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 892
Senast: super
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 303
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 563
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar