Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis shoppat en bröllopsresa!

madeira.jpg

En vecka på Madeira där vi ska bo i svit på omgjord vingård. Har hyrbil hela veckan också så förhoppningsvis kommer vi i väg och ser mycket av ön och kan vandra mycket :).

Har precis shoppat en bröllopsresa!

madeira.jpg

En vecka på Madeira där vi ska bo i svit på omgjord vingård. Har hyrbil hela veckan också så förhoppningsvis kommer vi i väg och ser mycket av ön och kan vandra mycket :).

Grattis, vad roligt! Madeira är fantastiskt i min mening, tror inte ni kommer bli besvikna. Låter som ett bra upplägg dessutom. :)

Grattis, vad roligt! Madeira är fantastiskt i min mening, tror inte ni kommer bli besvikna. Låter som ett bra upplägg dessutom. :)
Åh vad kul att höra! Jag tror att det blir bra för oss; vi vill vandra, äta gott, behöver inte ha det supervarmt eller strand och bad liksom.

Om du har nåt särskilt tips på nåt som du tyckte var jättetrevligt får du gärna hojta :).

Rosa vintagepäls:

rosa1.jpg

Stickad tröja från &OtherStories:

storiesdetails.jpg

Plus massa bikinis och sommarklänningar och pocketböcker, sticker till Karibien nästan vecka!

Vad kul att höra! Och jättetack för tipset, ska googla på en gång!
Sen var vi på en annan vandring till ett område som heter Fanal, med de äldsta lagerträden. Jättefin skog/miljö, hade jag gjort om det hade vi nog hyrt bil och åkt till Fanal (slutdestinationen på vår vandring) och gått runt där. Lagerträden, berg och lite hagar, istället för att gå i tråkigare miljö större delen av dagen.
I övrigt var vi på en botanisk trädgård, åkte linbana, var på matmarknad, åkte båt och kollade på delfiner... (nu ska jag sluta trådkapa ;))

Sen var vi på en annan vandring till ett område som heter Fanal, med de äldsta lagerträden. Jättefin skog/miljö, hade jag gjort om det hade vi nog hyrt bil och åkt till Fanal (slutdestinationen på vår vandring) och gått runt där. Lagerträden, berg och lite hagar, istället för att gå i tråkigare miljö större delen av dagen.
I övrigt var vi på en botanisk trädgård, åkte linbana, var på matmarknad, åkte båt och kollade på delfiner... (nu ska jag sluta trådkapa ;))
Nej men superbra att du trådkapar! :D Vi har ingen koll alls än på vad man kan göra så det är grymt bra att få lite tips från nån som varit där! :)

Invigde min klänning från Stadsmissionen. Köpte också Fendi-halsduken där. Bägge gick loss på typ 300 kr! Bra kurs ;)

green8.jpg

green1_1.jpg

Införskaffade också dessa solbrillor från Marc Jacobs:

green7.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 075
Senast: Sassy
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 892
Senast: super
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 303
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 563
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar