Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag lyckades på något sätt klara uppkörningen för C-körkort här om veckan så belönade mig själv med lite myspyskläder att ha när jag och hästarna kör kors och tvärs över Europa

:love:

pgeproduct.aspx

Klickade precis hem -mer än en- berlocker från Thomas Sabo till mitt armband. Så otroligt nödvändigt. Not :p :D

Har inga bilder men skriver väl här vad jag köpt :p
Myskläder, färgpennor, tofflor inne och tofflor ute, onödiga köksredskap :angel:, taklampor, fönsterlampor, mikro, grytunderlägg, elvisp, nytt täcke, snart ny bäddmadrass, sängbord och målarböckrr
Tror de va allt i helgen ska mer köpas :angel: som tvättställ, galgar, en till köksstol, två taklampor, mm

Livsfarligt att vara helt ensam en kväll såhär mitt i veckan, hemskt vad lätt det var att klicka hem grejer :p

Shoes%20Anna%20Field%20High%20heeled%20sandals%20-%20black%20Code%20AN611L01F-Q11.jpg

img-thing

DP521C0JD-Q11@12.jpg

575256_1_9344581c24.jpg

En vårig och härlig färgskala :D
Jag brukar köpa färg, men tydligen inte den här gången :p

Resa till Berlin :D
Inväntar nu nästa lön (haha) så att jag kan boka lämpligt hotell också :)

Jag hittade ett 5* hotell (Intercontinental) Vid Berlin zoo när sambon och jag var där. Hittade ett erbjudande genom travel birds och betalde 1200:- för tors-sön på det hotellet :D

Rekommenderar det starkt! Vilket hotell :love:
5* Är kanske inte värt fullpris men när man hittar billiga alternativ :D

Jag hittade ett 5* hotell (Intercontinental) Vid Berlin zoo när sambon och jag var där. Hittade ett erbjudande genom travel birds och betalde 1200:- för tors-sön på det hotellet :D

Rekommenderar det starkt! Vilket hotell :love:
5* Är kanske inte värt fullpris men när man hittar billiga alternativ :D

Finns en hel del till vettiga priser! :) Kommer boka genom Hotels. Vet du vad det hette?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 075
Senast: Sassy
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 891
Senast: super
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 303
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 563
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar