Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har köpt två klänningar, lite oklart varför.

image4xxl.jpg

image1xxl.jpg

Vars är den första från (sitter på mobilen och vet inte hur man får upp länk :D ) gissar på Asos när jag ser bilderna?

Jag har köpt mig ett par nya böcker, de två första har redan kommit och den sista beställde jag alldeles precis. Ernst-boken verkar riktigt mysig men jag blev dock besviken på Robin-boken då länken till filmerna som skulle följa med gick ut vid nyår..
Arkitektur-boken skulle jag vilja ha i min hand redan nu då jag tänkt börja rita lite fasader igen och behöver lite inspiration.
Ska%25CC%2588rmavbild%2B2016-03-08%2Bkl.%2B23.34.54.png

Ska%25CC%2588rmavbild%2B2016-03-08%2Bkl.%2B23.34.37.png

Ska%25CC%2588rmavbild%2B2016-03-08%2Bkl.%2B23.34.09.png

Briljantörhängen i blomform. En sten i mitten och sedan stenar runtom, som blomblad. Haft en uppsjö billiga kopior i säkert fem år, nu slog jag till på ett par äkta. Även om de är väldigt små, blingar de otroligt mycket. Unnade mig hög kvalité på stenarna (Top Wesselton).

Lite lika dessa
23454080-0.jpg

Äter nu storkok grönsakssoppa. Vitkålen kostar bara 3,95 kr/kg ;)

En resa till Rhodos nästa månad!

rhodos.jpg

Plus en outfit från Marc Jacobs ss 16 kollektion. Hittade ingen bra bild, den kommer nog upp på bloggen ngn dag!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 075
Senast: Sassy
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 891
Senast: super
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 303
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 563
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar