Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Topp från Marc Jacobs och kjol från HM!

silver1.jpg

silver2.jpg

Åh vad fin kjol!!!!! Tror iofs mina kylskåpshöfter skulle bjuda sig rätt knas under den men måste ändå fråga om den kan finnas kvar i butik??? haha kände massivt för den

Asså du snackar ju med tanten med höfterna så dont worry vettö! ;) Den finns kvar i butik, såg den senast idag på HM Hamngatan! :up:

Och för att bidra lite själv också: Brogues! Jag är personligen helt förälskad i sådana skor och har väl säkert tio par i olika tappning :love:

Dessa hade jag idag (tror dock att de går som oxfords om man ser till detaljerna. Men grundstilen är typ densamma):
hmprod
Och nu mitt mähä såg jag att du inte gillar den sortens skor. Oh well :p
@Chili

Och nu mitt mähä såg jag att du inte gillar den sortens skor. Oh well :p
@Chili

Haha ingen fara. ;) jag kanske borde vidga vyerna! Loafers verkar kunna finnas lite snygga modeller. Jag vet inte varför men jag är så sjukt kräsen. Men jag är grymt sugen på lite nytt så jag tar till mig alla tips!

Jag köpte lite godingar på boohoo.com (konstigaste namnet men de har en hel del fina grejer!) när de hade 40% på hela sortimentet. Märks mina vårkänslor? :D

Både en grå och en svart, perfekt att slappa i med strumpbyxor till.

Och en grå sån också.

Och en beställning från HM kom hem idag, vet inte riktigt om jag ska behålla allt men definitivt denna iallafall, den är så fin!

hmprod

Idag shoppade jag ett par high waist jeans, för fastän jag har omkring 10 par nu så kan man inte få tillräckligt många imo. Roligaste köpet idag blev dock en biljett till en lokal festival här i min stad. Mitt absoluta favoritband Ghost (och The Haunted som pojkvännen råkar tycka om och som vi har gemensamma minnen kring, hehe) spelar. :love::love:

Ska%25CC%2588rmavbild%2B2016-03-25%2Bkl.%2B01.12.46.png

Har typ inte shoppat järnet på länge så idag blev det både loppis-runda och "vanlig" shoppingrunda!
Loppis: Tröja, plånbok, plåtburk med nålar, CL-mått, munblåsta glas. Totalt 135:-
Clas Ohlsson: Putsgrejer till datorskärm, te-sil och tvättkorg. 0:- pga poängcheck och presentkort.
Åhléns: Glasflaska, två strumpbyxor. ca 170:-
Shopping när den är som bäst!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 075
Senast: Sassy
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 889
Senast: super
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 303
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 563
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar