Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fick syn på den här bikiniöverdelen idag och blev lite kär:
l.php

Meeen att bada med sådär långa fransar lär ju vara omöjligt. Därför funderar jag på om det skulle gå att klippa dem lite :angel: Jag vill verkligen ha en snygg halterneck-bikini som sitter riktigt bra och den här fanns i vanliga bh-storlekar, så det borde vara lätt att få den att sitta bättre än det mesta andra...

Jag fick syn på den här bikiniöverdelen idag och blev lite kär:
l.php

Meeen att bada med sådär långa fransar lär ju vara omöjligt. Därför funderar jag på om det skulle gå att klippa dem lite :angel: Jag vill verkligen ha en snygg halterneck-bikini som sitter riktigt bra och den här fanns i vanliga bh-storlekar, så det borde vara lätt att få den att sitta bättre än det mesta andra...

Kan inte se bilden! :/

Skönaste (och dyraste....) t-shirten jag någonsin ägt :love:. Älskar materialet (merinoull och silke) men inte priset. Har en blå som jag börjar slita ut så nu blev det en svart stand in.

Houdini_Ws_Airborn_Tee_Bleached_Black_00[554x320].jpg

Man handlar för mycket från dem när man känner igen deras modeller :angel:
Eller hur :D

Jag hittade den, det måste vara den som heter Airborn.

Det är sjukt ironiskt, jag är den enda i hela Sverige som inte tränar men jag älskar funktionskläder för att det är så FINT.

Du behöver inte ha plaggen när du tränar! Min första Power Houdi hade jag till vardags, och när den blev sliten; stallet. Linnen och t-shirts i ull och silke kan man ha under vanliga kontorskläder på vintern :up:

Du behöver inte ha plaggen när du tränar! Min första Power Houdi hade jag till vardags, och när den blev sliten; stallet. Linnen och t-shirts i ull och silke kan man ha under vanliga kontorskläder på vintern :up:
Men när jag har sådana kläder kan ju folk få för sig att jag är en outdoormänniska :rofl:

Jag har dem bara för att de är så snygga och avslappnade i stilen. Som den där t-shirten. :love:

@mandalaki

Korrekt, det är en Houdini Airborn. Jag är precis som @VLMF helt kär i deras kläder vilket inte är så bra för plånboken :angel:. Men å andra sidan innebär det att jag köper en snordyr t-shirt som jag verkligen gillar och använder istället för fem billiga som mest ligger och skräpar i byrålådan. Jag går f.ö. aldrig in i "normala" klädbutiker längre utan handlar nästan bara på Addnature eller diverse outlets för outdoormärken :p.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 075
Senast: Sassy
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 885
Senast: super
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 303
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 563
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar