Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag blev läskigt festivalsugen igår - nostalgishoppade bandtröjor som tröst :D

326164a-emp.jpg

323661a-emp.jpg

315913a-emp.jpg

Råkade av en slump på ett par jeans på Stadsmissionen som passade mina kurvor perfekt! Har ju typ aldrig hänt. Syns inte på bilden men de sitter som ett smäck i midjan. Kostade hela 50 kr dessutom ;)

bla2_1.jpg

Senast ändrad av en moderator:
Efter allt resande detta år med saltvatten, sol och allmän missvård unnade jag mig ett frisörbesök nu när jag kom hem. Ny färg, slingor, massiv inpackning och klipp. Var länge sen jag var så här blond, men är sjukt nöjd! :up:

alinaochjag.jpg

Tycker jag du ska vara! Jättefint!

Tack!

Hade bestämt mig för att sluta konsumera :p men råkade slinka in på Zara idag, för första gången på flera år och införskaffade dessa skjortklänningar, en röd och en blå (pga kunde inte bestämma mig :p )

4479042600_2_8_1.jpg

Köpte även denna sommarklänning:

7149045044_2_1_1.jpg

Tog typ 30 minuter innan jag fattade vart dina ben var :o @LindgrenV

Ramlade över ännu en oversize jeansjacka på Humana för en hundring.

bla1_0.jpg

bla4.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 075
Senast: Sassy
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 885
Senast: super
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 303
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 563
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar