R
Raderad medlem 68338
Det är vår! Det stod i tidningen i torsdag faktiskt plus att jag började använda mina i torsdags!
Haha ok! Gött att veta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är vår! Det stod i tidningen i torsdag faktiskt plus att jag började använda mina i torsdags!
En resa till Rhodos nästa månad!
Nä, inte det minsta. Om man absolut inte vill stöta på flyktingar någonstans kan man undvika de öar som har svårast att hantera situationen: Samos, Kos, Lesvos, Chios. (Nu går jag på charteröar, vet inte ens om Chios har charter).Känns det inte osäkert att åka till Grekland nu? Jag längtar också till Grekland, men känns sådär med flyktingströmmar o sånt? .... =/ =(
//r
Snygga!! Jag har precis börjat gå in mina som jag köpte för typ... Tre år sedan. Och som varit oanvända pga obekväma. Hade två par obekväma skor just då och hade fullt upp att gå in de andra, som nu är de skönaste jag har. Så jag har goda förhoppningar på dessa
Loafers eller låga gubbskor med snörning!
Och för att bidra lite själv också: Brogues! Jag är personligen helt förälskad i sådana skor och har väl säkert tio par i olika tappningKära bukefalister! Om man vill klä sig lite mer "Office chic" eller "modernt klassiskt" på kontoret och helst har bekväma skor på sig, vad ska man ha då? Jag vill uppdatera min tråkiga icke-stil och blev helt kär i hur jag sig ut i fin kavaj med typ slacks till. Skorna är dock svårt tycker jag! Spetsiga pumps är inte min bekvämzon varken stilmässigt eller ergonomiskt så jag letar inspiration.