Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min nya blååååååa väst från Rodebjer.
Har en vinterkappa under på bilden, men i varmare väder kan man ju bara ha typ en tunn tröja eller likn. Älskar färgen!

blue.jpg

Jag förstår att du älskar färgen, den var underbar!

Min jacka har kommit och är mycket snyggare i verkligheten än på bild! :banana:
Mindre bra? Den var lite tunnare än väntat och lite.. ehm.. tightare än väntat. Jag har gått upp ca 6kg i vikt sedan i somras (inte muskler om vi säger så... enbart pga dåliga matvanor) och det märks tyvärr även på hur kläderna sitter. Men ja, jag har börjat ta hand om mig bättre igen, så jackan lär passa riktigt bra om ett tag :p

Galen klänning! Den består liksom av ett stelt scubatyg med inbyggd krinolin och X antal underkjolar. Helt kaos. Jag bara "men den är ju ändå väldigt användbar". Min kompis bara: "öhm ok" Haha

ryss1.jpg

ryss2.jpg

Har också köpt en klarblå galen fuskpäls från Rodebjer. Ska plåta den imorgon, den är asfin!
Du kan ju skänka den till mig typ nu tack!

Galen klänning! Den består liksom av ett stelt scubatyg med inbyggd krinolin och X antal underkjolar. Helt kaos. Jag bara "men den är ju ändå väldigt användbar". Min kompis bara: "öhm ok" Haha

ryss1.jpg

ryss2.jpg

Har också köpt en klarblå galen fuskpäls från Rodebjer. Ska plåta den imorgon, den är asfin!

Åh! Men jag ska nog sy en egen. :d Jag kan inte ha rött!

Åh okej haha. Ja i söndags. Det var en engelsktalande kille som hjälpte mig, väldigt trevlig. Han sa att jag gjorde ett bra köp och att han själv hade en som neccessär typ. Jag ska ha den som clutch :)

Åh Kyle! Han är hur gullig som helst! Kul att du är nöjd! :D

Jag vägrar tighta byxor så länge det krävs långkallingar, så har utökat min garderob med:

guldglitterbyxor från Weekday
image2xxl.jpg

Ett par blå satinbyxor från ganni
F1035-707-1.jpg

och ett par svarta glittriga stretchbyxor från samma märke
T1412-099-3.jpg

denna fina tisha:
74747-be1b2ec95cb44ca79ce2d5f496354c90.jpeg

ett litet halsband jag önskat mig ett tag :)
vivienne-westwood-silver-tiny-bas-relief-pendant-necklace-product-3-142412885-normal.jpeg

och en taklampa till vardagsrummet
house-doctor-ceiling-light-diy-glassballs.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 075
Senast: Sassy
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 894
Senast: super
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 303
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 563
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar