Min nya blååååååa väst från Rodebjer.
Har en vinterkappa under på bilden, men i varmare väder kan man ju bara ha typ en tunn tröja eller likn. Älskar färgen!
Jag förstår att du älskar färgen, den var underbar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min nya blååååååa väst från Rodebjer.
Har en vinterkappa under på bilden, men i varmare väder kan man ju bara ha typ en tunn tröja eller likn. Älskar färgen!
Du kan ju skänka den till mig typ nu tack!Galen klänning! Den består liksom av ett stelt scubatyg med inbyggd krinolin och X antal underkjolar. Helt kaos. Jag bara "men den är ju ändå väldigt användbar". Min kompis bara: "öhm ok" Haha
Har också köpt en klarblå galen fuskpäls från Rodebjer. Ska plåta den imorgon, den är asfin!
Du kan ju skänka den till mig typ nu tack!
Jo men 4000:- är ju nästan billigtDen finns att köpa på Marc Jacobs rea vettö!
Galen klänning! Den består liksom av ett stelt scubatyg med inbyggd krinolin och X antal underkjolar. Helt kaos. Jag bara "men den är ju ändå väldigt användbar". Min kompis bara: "öhm ok" Haha
Har också köpt en klarblå galen fuskpäls från Rodebjer. Ska plåta den imorgon, den är asfin!
Vart köpte du Marc-sleeven? Hade du köpt den av mig hade du fått buke-rabatt
Haha åh vad snällt! Jag köpte den på NK, den var redan nedsatt med 50% så jag betalade 600 för den, heelt okej
Haha okej! I söndags då? Jag jobbade i Lördags
Åh okej haha. Ja i söndags. Det var en engelsktalande kille som hjälpte mig, väldigt trevlig. Han sa att jag gjorde ett bra köp och att han själv hade en som neccessär typ. Jag ska ha den som clutch
Är jag en hemsk människa som vill köpa den här och gå ut och promenera med vår Dalmatiner på stan?
Åh gud, vill ha den där till min maskerad-garderob! Var är den från? (Lyckas inte se bildinfon på mobilen)
Är jag en hemsk människa som vill köpa den här och gå ut och promenera med vår Dalmatiner på stan?