Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har haft spenderarbyxorna på... :o

11120655_5373915_322.jpg

fast i olivgrön, hittar ingen bild på den färgen (Isabel Marant Etoile)

d8fb53d8411cef1e27e6d5d1601fa02b.jpg

fast i typ brunt och svart, hittar ingen bild på den färgen heller (Rodebjer)

efter en oväntad fest (@tornblomma: GANT festen! - jag såg dig men när jag skulle gå och hälsa var du borta :( ) och sko-mishap blev jag även ägare till dessa:
Jade-Structured-Heel-20150212115139.jpg

(Rodebjer)

16043589_SnowWhite_001_ProductLarge.jpg

image1xxl.jpg

båda topparna från Selected.

0309034001_1_100011.jpg

skorna som orsakade sko-mishap:et pga för liten storlek (Other Stories)

en steamer :)
Steamer_3_-_With_Logo_-_square_X_3_4b870089-1977-4b41-9193-78110059fc84_grande.png

och en flygbiljett till Mallorca!

1339053429_es-calgi-des-moro-rsryirrryos.jpg

Ja verkligen sammanträffande, det är en ganska undanskymd strand, man måste åka bil på riktigt små slingriga vägar typ en timme utanför Palma för att hitta dit! @tjenixen

Visst är de. :) gillar dasia, oftast är det deras modeller jag hamnar på när jag kollar på scorett. Har ett par snörade stövletter från det märket som hållit i säkert 4 säsonger eller mer nu med mycket vardaglig användning.

Låter bra! Köpte ett par kilklacks sandaler från Dasia i sommras som jag är mycket förtjust i, vore väldigt bekvämt om det är ett pålitligt märke!

Köpte denna polotröja eftersom jag har cirka 7 000 st polotröjor. Kändes värt :p

RODEBJER_AW15_SOLA_BLACK_WHITE_FRONT_FOCUS_4.jpg

Ville köpa denna blåa fabulösa kappa/cape men jag såg ut som en korpulent dvärg i den. Fyfan den är såååå fantastisk men man måste troligen var låååååång och slank för att bära upp den. FML

RODEBJER_FW15_PEARL_KNITFUR_BLUE_FRONT_1.jpg

Korpulent dvärg, var det ja.. :D

(nu tror jag inte det är så, men själv ser jag ut som en fläskkorv i allt som är rosa - det är inte för att jag är fet eller okurvig, men det bara blir så)

Korpulent dvärg, var det ja.. :D

(nu tror jag inte det är så, men själv ser jag ut som en fläskkorv i allt som är rosa - det är inte för att jag är fet eller okurvig, men det bara blir så)

Haha! Alltså du skulle sett mig. Färgen var fantastisk!!!!! Men resten... Den är liksom oversize på ett konstigt fyrkantigt sätt. På modellen är den ju rätt kort, på mig var den precis i knälängd vilket gjorde att det bara stack fram två benstumpar under en oformlig blå fyrkant. Jag såg ut som en korsning mellan korpulent dvärg, Roger Pontare och en rumpnisse

Har haft en liten besatthet av denna tröja från Altewai Saome. Dock har den känts onödigt dyr och så gillade jag inte baksidan, den hade liksom en lång flärp som hängde ner över rumpan (älskar dock broderierna!). Nu hittade jag den på outlet så slog till och bad min skräddare korta av den baktill. Nöjd!!

furry1.jpg

furry4.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 080
Senast: Sassy
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 899
Senast: super
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 308
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 568
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar