Djurhobby?Finns det någon rolig hundaffär i Uppsala eller Uppsalatrakten? Ska dit och vill ju inte missa något
Eller annat där som är roligt med hund
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Djurhobby?Finns det någon rolig hundaffär i Uppsala eller Uppsalatrakten? Ska dit och vill ju inte missa något
Eller annat där som är roligt med hund
Vill beställa ett läderhalsband med Ascots namn på. Någon som har tips på bra hemsidor som gör läderhalsband med tryck?
Jag har köpt från VLD Sweden, men det är brodyr istället för tryck.Vill beställa ett läderhalsband med Ascots namn på. Någon som har tips på bra hemsidor som gör läderhalsband med tryck?
Den var riktigt snygg! Tack, ska kolla på den sidan!Jag har köpt från VLD Sweden, men det är brodyr istället för tryck.
Jag har köpt från VLD Sweden, men det är brodyr istället för tryck.
Messa dem på fb om du är osäker. De var supertrevliga när jag köpte mittTack för den... Det kan eventuellt vara så att jag just beställde två halsband från dem tack vare det här. (Hoppas jag fick till det. Allt var på holländska...)
Hahah jag har fortfarande inte beställt, håller på och velar mellan alla valTack för den... Det kan eventuellt vara så att jag just beställde två halsband från dem tack vare det här. (Hoppas jag fick till det. Allt var på holländska...)
Messa dem på fb om du är osäker. De var supertrevliga när jag köpte mitt
Hemsidan finns på engelska dock
Vill beställa ett läderhalsband med Ascots namn på. Någon som har tips på bra hemsidor som gör läderhalsband med tryck?
Dafnedesign har läderhalsband med tryck. Har dock inte köpt därifrån själv.
Finns en tråd om det. Det är inte galet högt, det har varit alldeles för lågt pga otidsenliga avtal.Snart slut på rolig Wish-shopping. PostNord kommer ta ut en galet hög administrationsavgift för Kina-paket oavsett innehållets värde
Snart slut på rolig Wish-shopping. PostNord kommer ta ut en galet hög administrationsavgift för Kina-paket oavsett innehållets värde
Tycker dock att det är fel med samma avgift oavsett kostnaden för produkten. Sen tycker jag dock det är bra att kontrollen blir bättre då fler då köper mindre saker som de faktiskt inte behöver (överkonsumtionen).Finns en tråd om det. Det är inte galet högt, det har varit alldeles för lågt pga otidsenliga avtal.
Tack för den... Det kan eventuellt vara så att jag just beställde två halsband från dem tack vare det här. (Hoppas jag fick till det. Allt var på holländska...)
Superfina! Hoppas du är nöjd!Nu har de kommit! Jättefina!
Visa bifogad fil 10597